Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du råd? Kig her!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino’er, og velkommen til!


 


================


Ideen bag denne tråd


================


 


Ideen med denne tråd er ganske simpel; for den nye iværksætter, der ønsker hjælp relateret til en e-butik, er den et redskab. For den erfarne bruger, der ønsker at dele ud af sin visdom, er den en mulighed, der i høj grad ønsker at lade denne gøre dette.


 


Derfor stiller jeg hermed et simpelt spørgsmål, til dig, der ønsker at hjælpe (det uafhængigt af hvor erfaren du er):


Hvis du skulle give 1 råd til en iværksætter med en ny e-shop, hvad skulle det så være?


 


Mit ønske er at skabe en tråd, opbygget af folk, der ønsker at hjælpe, som indeholder en database af gode, velskrevne råd.


 


Lad mig starte: Sørg altid for at fortælle, hvilke betalingsmuligheder, du accepterer i din e-shop.


 


Nu er det din tur! Lad mig høre det første, gode råd, der falder dig ind, det skal skam nok hjælpe en eller anden! Hvis du ingen råd har, men tværtimod ønsker at lære lidt nyt, skal du endelig bare kigge rådene igennem! :)


 


Don’t be shy, alle råd er velkomne!


 


=============


De 10 gyldne råd


=============


 


<

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du så er smart, så sørger du for at smide resultatet på wiki''en når der er kommet godt med kød på tråden..


Sørg for at siden er nem at finde rundt på og at der aldrig er længere end 3 klik til noget.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Et af de bedste råd er efter min mening: Køb E-pusher og få en bog spækket med råd fra en af DKs mest erfarne Iværksættere, og øg omsætningen i din e-butik mærkbart.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det vil sige "at smide resultatet på wikí''en" hvad der wiki''en, og hvordan bruger man dette?

 

Jeg er helt nystartet, og jeg vil gerne give det råd videre at man bør overveje i hvilken rækkefølge tingene skal gøres. Fx er der mange ting der ikke kan lade sig gøre før man har en evt firmakonto i banken. Så hvis man har planer om at få sådan en, så gør det som noget af det første.

 

Et andet råd er at holde sig langt væk fra Mamut, som leverer softwareløsninger til hjemmesider, regnskab mv. Det lyder super smart, men er ubrugeligt.

 

Når siden er oppe at køre, så start en tråd herinde under "feedback på hjemmeside", så kan man få nogle gode konstruktive råd med på vejen.

 

Mange venlige hilsner

 

Pi 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for de foreløbige svar!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)