Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: dygtig Magento udvikler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er leder af en mindre nordjysk virksomhed, der snarest skal have skiftet vores eksisterende hjemmeside ud med en Magento-løsning. Vi har haft opgaven i udbud hos en række bureauer, men vi har desværre ikke fået et tilbud, som har givet os den helt rigtige mavefornemmelse. Derfor prøver jeg denne vej rundt.

Opgaven består - i grove træk - i at programmere og sætte systemet sammen efter vores ønsker og i samarbejde med vores grafiker og projektmedarbejder. Vi har ikke meget specielle ønsker mht. til funktionaliteter, men vi vil have en helt eller delvist skræddersyet løsning og ikke så en standard-shop.

Jeg er altså på jagt efter en dygtig Magento udvikler, der kan levere høj kvalitet uden at være alt for dyr. Enten et godt bureau eller en god freelancer. Jeg vil foretrække, hvis vedkommende holder til i Nordjylland, men det er ikke et must.

Nogle bud på, hvem vi skal vælge?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Troels,

Super at I skal udvide. Jeg kan godt være jer behjælpelige med opgaven.

Hvis du vil være venlig at sende en smule info omkring opgaven til min mail kontakt[@]better-web.dk, så tager vi den der fra.

Jeg ser frem til at høre fra dig. God eftermiddag :-)

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Møller:

Kære Aminoer

Jeg er leder af en mindre nordjysk virksomhed, der snarest skal have skiftet vores eksisterende hjemmeside ud med en Magento-løsning. Vi har haft opgaven i udbud hos en række bureauer, men vi har desværre ikke fået et tilbud, som har givet os den helt rigtige mavefornemmelse. Derfor prøver jeg denne vej rundt.

Opgaven består - i grove træk - i at programmere og sætte systemet sammen efter vores ønsker og i samarbejde med vores grafiker og projektmedarbejder. Vi har ikke meget specielle ønsker mht. til funktionaliteter, men vi vil have en helt eller delvist skræddersyet løsning og ikke så en standard-shop.

Jeg er altså på jagt efter en dygtig Magento udvikler, der kan levere høj kvalitet uden at være alt for dyr. Enten et godt bureau eller en god freelancer. Jeg vil foretrække, hvis vedkommende holder til i Nordjylland, men det er ikke et must.

Nogle bud på, hvem vi skal vælge?

Hej Troels. 

Tag et kig på TRIC eller Wexo

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels,

Det lyder som en rigtig spændende opgave, som jeg gerne vil være jer behjælpelig med. Jeg udvikler hjemmesider og webshop, og har efterhånden lavet en del webshops i Magento.

Jeg vil meget gerne tage en snak med dig omkring opgaven, og hvad I kunne tænke jer - du må meget gerne skrive til mig eller evt. give mig et kald på 7199 0102.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels. Jeg er ret sikker på at jeg har en mand tilknyttet som kan løfte din opgave.
Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på dm@motioncph.dk så kan vi lige begge uddybe lidt.

Rigtig god aften!

Mvh David

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg tror, jeg går videre med Tric og Wexo, og ser om opgaven er noget for dem.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige fået lavet nogle ting hos Wexo, og er meget tilfreds med slutresultatet.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 64
Fra  WEXO Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André og Dennis

Dejligt at høre at I er så godt tilfredse med WEXO, at I henviser andre til os... pst... Trustpilot findes ;-)

God jul...

- og hej Troels, du er meget velkommen til at give mig et ring på 21303072 eller sende mig en mail på aj@wexo.dk, så kan vi se om ikke vi også kan hjælpe dig med dit projekt.

Vh.

Allan Jensen

E-commerce Consultant

WEXO

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)