Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler besøgende på webshop

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SeeUp:

Apeshop.dk:

Kan du forklare lidt om hvad det er du her tilbyder. ?

Hvis det er mig du snakker om, så tilbyder jeg dig at gennemgå din webshop for onpage seo, altså alt hvad der skal laves af optimering på hjemmesiden, også derefter laver jeg elite linkbuilding som gør at du rykker helt op på Google.

Kan du uddybe, hvad elite linkbuilding går ud på, så jeg rykker helt op på Google?

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Det er ikke nogen god ide at copy/paste hverken egne eller andres tekster ind her på Amino - medmindre man da vil hjælpe Amino med at sælge nogle Ape's ;-)

My bad.

Det var bare nemmest at forklare det ved at vise det!

Kunne du evt. ikke kommet med et godt forslag til at forbedre situation nu? I stedet for kun at pege fingre.

Der var slet intet ondt i min intention med at forklare ham det med den samme produkt tekst.

Ha' en god dag, og en god juleferie når i kommer dertil :)

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Lykkeskov:

Thomas Rosenstand:
Det er ikke nogen god ide at copy/paste hverken egne eller andres tekster ind her på Amino - medmindre man da vil hjælpe Amino med at sælge nogle Ape's ;-)

My bad.

Det var bare nemmest at forklare det ved at vise det!

Kunne du evt. ikke kommet med et godt forslag til at forbedre situation nu? I stedet for kun at pege fingre.

Der var slet intet ondt i min intention med at forklare ham det med den samme produkt tekst.

Ha' en god dag, og en god juleferie når i kommer dertil :)

Redigere teksten og slette det igen, som du har kopieret fra trådstarters hjemmeside.

Har ikke fået noget svar på mit spørgsmål, endnu Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emil Lykkeskov:

Det var bare nemmest at forklare det ved at vise det!

Kunne du evt. ikke kommet med et godt forslag til at forbedre situation nu? I stedet for kun at pege fingre.

Hej Emil

Jeg peger skam ikke fingre. Det undrede mig bare meget, at du gør trådstarter opmærksom på et duplicate content problem ved at indsætte hans tekster her på Amino og dermed skabe endnu værre duplicate content.

Løs det ved at bede en Amino moderator om at få slettet al trådstarters tekst i dit indlæg.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor stor er din afvisningsprocent? Mit gæt er den ligger ret højt.

Hvis jeg kigger på dit site rent grafisk, så virker det temmelig gammeldags og rodet - det er et område, hvor du klart burde gøre noget

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:
Emil Lykkeskov:
Det var bare nemmest at forklare det ved at vise det!

Kunne du evt. ikke kommet med et godt forslag til at forbedre situation nu? I stedet for kun at pege fingre.

Hej Emil

Jeg peger skam ikke fingre. Det undrede mig bare meget, at du gør trådstarter opmærksom på et duplicate content problem ved at indsætte hans tekster her på Amino og dermed skabe endnu værre duplicate content.

Løs det ved at bede en Amino moderator om at få slettet al trådstarters tekst i dit indlæg.

Hej. :-)

En moderator har undtagelsesvis fjernet det duplikeret indhold, som ikke er i strid med Aminos regler, for i den konkrete situation ikke at medvirke til at forværre trådstarters udfordring yderligere.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Elmar Sørensen:
Har ikke fået noget svar på mit spørgsmål, endnu Smile

Hvad er dit spørgsmål? :)

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Elmar Sørensen:
Kan du uddybe, hvad elite linkbuilding går ud på, så jeg rykker helt op på Google?


Det er vel dette spørgsmål der menes ;)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Det er vel dette spørgsmål der menes ;)

Argh :) Det var ikke mig der skulle uddybe!

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren


De fleste har skrevet en masse om SEO og det er også et stykke ad vejen at kunne få sin shop tidligt i søgeresultaterne når der søges med de søgeord, som kunder forventes at kunne vælge.


Link building (placering af links til shoppen forskellige steder på nettet, fx. på blogs) er også meget vigtigt. Det forbedrer også søgeresultaterne og nogle af kunderne falder måske over de placerede links.


Opret fx. også Facebook side for shoppen - det kan ses som en gratis ekstra shop, der kan henvise til den rigtige shop igen og igen. Desuden blive henvisningen automatisk spredt til flere og flere Facebook brugere (kan dog godt kræve at man også annoncerer lidt på Facebook).


Endelig kan man ikke komme uden om annoncering på nettet generelt - fx. på Facebook, Google (Adwords), Bing, Jubii osv.


Det hele kræver til stadighed en indsats. 


Mvh. Birger


Side 3 ud af 4 (32 indlæg)