Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

cloudsprout

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lundsby

Det begynder at ligne noget, det er et fedt koncept til alle dem som gerne vil lave hjemmesider og shops selv. Det eneste jeg synes der mangler er nogle forretningsbetingelser.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Det begynder at ligne noget, det er et fedt koncept til alle dem som gerne vil lave hjemmesider og shops selv.

Mange tak, jeg syntes også det virkeligt er ved at forme sig, men vi mangler stadigt en masse fede templates. Heldigvis ser det ud til at der er mange designere der gerne vil hjælpe. Vi har fundet en model, så brugerne kan få templates gratis, mens designerne stadigt tjener penge på dem.

Pga. at det er gratis indtil man får succes, og at man kan komme selv uden at skulle hyrer professionelle, håber vi at positionerer som den bedste måde at komme i gang med.

Når så brugerne får brug for professionel design hjælp, så vil vi henvise til alle de designere som har lavet templates og andre CloudSprout sites.

Thomas Frost:
Det eneste jeg synes der mangler er nogle forretningsbetingelser.

Ligenu har vi meget fokus på at skaffe templates, men på torsdag snakker jeg lige med ham der håndterer den slags hos os, så vi kan få fastlagt de nøjagtige betingelser.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det virker burde du priortere en vejledning.

Jeg kan på ingen måde få andet en fejlmeddelelser ud af det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Karsten Sønderup Hansen:

Hvis det virker burde du priortere en vejledning.

Jeg kan på ingen måde få andet en fejlmeddelelser ud af det.

Det skulle virke nu, hvis du kun får fejlmeddelser. Så er det sikkert pga. du arbejder på et af de sites du tidligere har hentet. De indeholder korrupt data og derfor giver de server fejl.

Istedet bør du slette de gamle sites, og hente et nyt så burde det virke. Hvis det i forventning ikke virker er du meget velkommen til at skrive din CloudSprout url, så kigger jeg på det.

Ideen med en vejledning er super, jeg har lige downloadet Camtasia, så nu er det bare at gå i gang. Der kommer formendligt en video senere idag.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret det virker nu.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:
Du har ret det virker nu.

Super!

Vi mangler stadig en del Templates som folk kan starte på, måske har du lyst til at hjælpe, det er selvfølgeligt en økonomisk gulerod.

Du kan evt. læse mere her: http://www.amino.dk/forums/t/182898.aspx#1230867

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Karsten Sønderup Hansen:
Du har ret det virker nu.

Super!

Vi mangler stadig en del Templates som folk kan starte på, måske har du lyst til at hjælpe, det er selvfølgeligt en økonomisk gulerod.

Du kan evt. læse mere her: http://www.amino.dk/forums/t/182898.aspx#1230867

Jeg har desværre ikke tid i øjeblikket, og jeg har opgaver der venter i det nye år, men det kan være jeg laver et par templates senere. Det ser rimelig nemt ud.

Fra København
Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 05:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg kan ikke logge på cloudsprout selvom jeg har tilmeldt hos dem, Vh.
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Studerende86:
Hej jeg kan ikke logge på cloudsprout selvom jeg har tilmeldt hos dem, Vh.

Kan du ikke sende den tilmeldingsmail til mig på plu@cloudsprout.com så kigger jeg på det med det samme.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)