Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en IT lærling i din virksomhed?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Sagen er den at jeg har fuldført mit grundforløb som IT Supporter i dag, og jeg står uden læreplads. Jeg afsluttede med to flotte 7 taller med pil op ifølge den nye skala. Så det er jeg sku tilfreds med. Jeg har søgt læreplads som en sindssyg, men det har ikke båret frugt. Når nu amino er for selvstændige, er der så ikke en virksomhed der står mangler en it supporter lærling? Jeg bor i 6000 Kolding, og er lige fyldt 18 år, og får mit kørekort først i februar, så til den tid bliver kørsel intet problem. Derudover er jeg spræng fuld af ideer. Jeg er lige pt. Igang med min webshop www.iBumpers.dk, og kan nok sagtens bidrage med nye innovative ideer til dit firma. Hvis du vil høre nærmere, så kan jeg sende et CV :-) Mvh Mikkel Thomhav Tlf.: 26744227

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Kan du ikke ringe til mig efter nytår.

Mvh
Jesper
31650808

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg ihvertfald! :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mikkel

- hvis du ikke allerede hár fået en praktikplads vil jeg gerne re-poste dit opslag i et par relevante forums, netværk

- i givet fald, så skal du lave en færdig tekst til mig, til posting, på 5-15 linier

hilsner

dann s.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dann. Jeg har ikke fået læreplads endnu, så dit tilbud er perfekt! Har du en mail jeg kan smide en tekst til? Jeg kan have den parat imorgen tidlig :-)


Mvh Mikkel

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

fino - e-mail adr. sendt i PM

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)