Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en hjemmeside ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du kan godt overdrage et domæne til en anden ejer (i dette tilfælde til erhverv). Dk domæner er nemme at overdrage da det hele kan gøres på dk-hostmaster.dk :-)

En værdikode til one.com har jeg ikke. Du kunne også overveje unoeuro.com, de er ganske stabile.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Samler:

Er nu klar til at registrere mit domæne, er der nogen der har en værdikode til one.com ? tænker at det jo er gratis at spørge :)

Kan jeg i øvrigt ændre et domæne registreret som privat til erhverv senere ?

Hej "Samler".

Uden at der skal gå en hel del krig i det hele med webhosting, vil jeg dog alligevel fraråde dig at anvende One.com
Jeg har selv arbejdet ganske kortvarigt med firmaet i forskellige sammenhænge, og det må siges at være utrolig ustabilt med deres oppetider og ikke mindst hastigheder.
Har derimod gode erfaringer med Meebox - men der er selvfølgelig også andre der fungerer som det skal, one.com er desværre bare ikke optimalt, hvis du spørger mig.

Meebox kører 50% tilbud på deres ydelser i hele december måned. 
http://meebox.net/da/god-jul-og-godt-nytar/3109

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an' på hvordan siden skal bygges op og hvor langtid der skal bruges på den. Men smid mig lige en mail hvis du er frisk på at lade en ung-iværksætter bygge en side for dig.. :-) Jeg kan måske klare opgave. mail@simonr.dk

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Agoy Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Du har fravalgt private meddelser, så man ikke kan skrive til dig.

Send mig en PB ang webdesign :)

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Samler.

Du er meget velkommen til at sende os en uddybende email på kontakt@webeo.dk hvor du forklarer mere i detaljer hvad du præcis skal have lavet.

Så kan vi sammensætte et tilbud til dig, som passer til dine krav.

Vi har i øvrigt også sammensat nogle pakkeløsninger, som passer til de flestes behov.

Du kan se vores produkter og priser på http://www.webeo.dk

I hele Januar tilbyder vi alle nye kunder 10% på vores pakkeløsninger.

Mvh.
Andreas / webeo.dk
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som alle andre også skriver så kræver det lidt viden omkring hvad det er du vil opnå. Men prøv at hør Dan fra JellyWeb (www.jellyweb.dk) han har styr på det. Han er lige startet for sig selv (har arbejdet sammen med ham tidligere, så jeg ved han har styr på det). Han kører et godt intro tilbud så han kan få nogle referencer i kassen: http://www.jellyweb.dk/Home/Offer

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 1
Fra  JellyWeb Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Hr. B. Hvarregaard skriver, så har jeg lige nu et tilbud kørende. 

Dit indlæg beskriver selvfølgelig kun dine ønsker meget bredt, så jeg vil da meget gerne hører nærmere om nogle specifikke ønsker.

I tilbuddet indgår der fx. implementering af Websitet i Umbraco CMS. Et af de mest brugervenlige Content Management Systemer. 

Dette giver dig nem og hurtig kontrol over dit website

Besøg gerne www.jellyweb.dk for at hører mere.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)