Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et rejsebureau?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har et rejse bureau, kunne jeg godt tæne mig at komme i kontakt med dig.

Jeg har nogle spørgsmål vedr det at have et rejsbureau.

Glædelig jul og Godt Nytår.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan det være, at du ikke vælger at opsøge rejsebureauerne direkte?  Som du er klar over, så er der relativt høje adgangsbarrierer forbundet med at udbyde rejser. Derfor er det tvivlsomt, at du finder udbydere på amino.

Hvilket leder tilbage til det første spørgsmål - hvorfor ikke kontakte dem direkte? 

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Fordi jeg tidligere har set nogle mindre aktøre herinde, og fordi jeg ønsker kontakt med nogle der ikke er store og ikke 100% etablete endnu. :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må være gået min næse forbi :-)

Syntes det ville være synd, hvis du ikke fik nogle svar herinde af den grund. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg har et rejsebureau ( eller i hvert fald en del af et). Jeg tror dog ikke jeg kan bidrage til meget viden som ikke allerede kan søges på Amino. Man har en rejsegarantifond, og nogle lidt mærkelige momsregler, eller er det meget lig andre virksomheder.

Et godt råd, skriv dine spørgsmål her i tråden, når nu du sidder med spørgsmål, så kunne man jo nemt forestille sig at andre kunne have samme spørgsmål. Det er ikke engang sikkert at det er en for rejsebranchen som har svaret på dine spørgsmål. Det kunne være en advokat, revisor, ansat i dsb, en stevert etc.


Jimmy
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)