Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netdating

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne starte en ny dating siden, med et koncept der ikke er i Dk endnu. Jeg er bare ikke særlig skarp til at lave hjemmesider.

Er der nogen der ved hvordan man bliver meget dygtig til at lave en netdating side og i det hele taget en prof. hjemmeside?

Hvilke kursur?

Venlig hilsen

Boston

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vil tage relativ lang tid, at tilegne sig evnerne til at lave sit eget datingsite fra bunden.

html, php, css kunne være fint at starte med.

Ellers overvej et færdiglavet system, som du evt. kan få tilpasset til dine behov - om det kan ramme dit projekt, det ved jeg selvfølgelig ikke.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Boston,

Det er ikke lige noget man gør over en nat. Det tager tager at sætte sig ind i kodning og design, men for at svare på dit spørgsmål vil jeg nok anbefale at bruge lynda.com

//Rune

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager tid mente jeg ;)

Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med kurser? 

Kan man ikke betale sig til nogle intensive effektive kursus`?

Pris på kursus ikke relevant.

Jeg har ideer og netværk - men mangler redskab:-)

Boston

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Boston:

Hvad med kurser? 

Kan man ikke betale sig til nogle intensive effektive kursus`?

Det tager tid at lære at kode. Og at lave en datingside kan du godt regnemed ikke er for alle.

Der findes scripts du kan købe som f.eks. osDate og så er der også færdige løsninger du kan leje.

Men hvis du sidder med ideen så forsøg at skrabe pengene sammen og hyr en programmør til at lave den.

Hvis du vælger at kode en datingside fra bunden så skal du regne med ca. 6 måneder fra start på udvikling til du har det færdige produkt. Det kan tage kortere eller længere tid alt efter hvilke ting du vil have i det.

Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Tak for de gode svar.

Jeg må sige at det kommer lidt bag på mig, at det skulle være så kompliceret at lære at oprette dating sider.

Kan sagtens se fordelen i at allierer mig med en programmør, men da jeg tidligere har oplevet at to af mine ideer er blevet kopieret og brugt før mig på grund af min åbenmundhed, er jeg lidt skeptisk overfor samarbejde med andre jeg ikke kender.

Er der andre gode råd?

Boston

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Start en Joomla side op og smid Jomsocial på den, find et template som passer til jomsocial ( det får du det flotteste resultat af ) det koster dig nogle få 1000 kr og du er igang inden for 1 måned.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Boston:

Jeg må sige at det kommer lidt bag på mig, at det skulle være så kompliceret at lære at oprette dating sider.

At udvikle software er et håndværk som alt andet. Det er noget som der kan læres, men det tager tid og energi. Og det er svært at mestre, og der er altid nye udfordringer eller nye ting at sætte sig ind i. 

Som udvikler bliver jeg lidt stødt, når folk som ikke har udviklet software før fortæller mig at det jeg har lært, og har uddannet mig til, kan læres på en eftermiddag.

Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Til kasper G

Rolig nu. Jeg har vidst ikke nævnt noget om en nogen eftermiddag i mit indlæg?

Jeg søger jo vejledning og rådgivning, derfor jeg har oprettet mit indlæg. Jeg havde håbet på at det var lidt mere enkelt, men det virker det åbenbart ikke som om.

Jeg har også ideer om andre hjemmesider, derfor jeg efterlyser hvordan man kommer ind i "branchen"..

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)