Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back ønskes med forbehold!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er firmaet dansk eller svensk..?

Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange ting er rigtigt fint sat op på siden, der stilmæssigt matcher et rengøringsfirma.

Enig i at det der "hænge op af bilen billede" er kikset. Stå hellere pænt ved siden af i afslappet men pænt tøj/sko. I skal jo ud og gøre rent i mit hjem/min forretning! - så grove sko er nok ikke det jeg forbinder med rengøring - det er lyst tøj som virker rent og sterilt.

Min personlige mening er endvidere, at der er alt for meget tekst og for mange forskellige stilarter. Kort teksten ned. Find jeres egen ting at slå på, dem med at sige det til os hvis du er utilfreds, og til andre hvis du er tilfreds - den er alt for brugt. Find jeres egne ord og værdier.

Slå på afdækning af kundens behov, endnu en gang afdækning af kundens behov og så lige igen afdækning af kundens behov. Så bliver man ramt og tænker, det er lige det jeg har brug for.

Og så en sidste ting - adressen i Sverige - forvirrer. Læg det ind under kontaktopl. i stedet. For det er det første man ser på siden og man tror så måske den henvender sig til danskere bosat i det svenske.

God fornøjelse :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes faktisk det er et ret flot site du har fået bikset sammen, det virker bare lidt specielt at det er navngivet efter dig og ikke efter din mand, når et er ham der laver arbejdet og det er også ham der står mest om.

men eller rigtigt flot arbejde, mangler bare et nyt billede, gerne i firmatøj, det vil jeg mene det kræver for at man kan lave rengøring, Folk vil helst lukke nogen ind der har firmatøj på. så er man mest sikker på de kommer derfra hvor de siger.

ang. priserne, så ville det være fint at opdele så privat priserne er inkl moms og erhverv uden. Vigtigst er dog at det står tydeligt bagefter prisen.

 

et sidste fif herfra er at få et dansk nummer, folk er ikke meget for at ringe til udlandet (selv om det kun er Sverige) I kan evt. oprette et ip nummer hos www.fonet.dk

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek iøvrigt http://ren.shoppin.dk ud.

Det er et rengørings koncept jeg lavede engang som kan erhverves for 5000 kr.
Automatisk tilbudsgivning og kontrakt udarbejdelse.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)