Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os prøve noget nyt

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer

Jeg går med planer om at udvide sortimentet i min Webshop www.tie-shoppen.dk indenfor de næste par måneder.

Min kære pappa spurgte mig så i går "har du salg nok til at en udvidelse vil være givtig på nuværende tidspunkt eller bør du i virkeligheden vente?".

Jeg kunne egentlig meget godt lide hans spørgsmål, men i mine øjne er det bedre at tage en risiko som iværksætter og skabe vækst hurtigst muligt? Der er mange konkurrenter på markedet og de næste produkter vil have stor del i hvordan tie-shoppen.dk skal differentiere sig fra de andre spillere på online markedet.

Hvad mener i. Skal jeg vente til jeg får gang i salget eller bare knokle igennem? Jeg regner med at udvidelserne vil være klar i marts.

Med venlig hilsen
Lars Horsbøl Sørensen
Tie-shoppen.dk

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste er at der ikke går stilstand i dit arbejde. Hvis din mavefornemmelse siger at det vil være godt med udvidelse så go for it, det giver dig ekstra motivation og du kan tænke på alle dem der siger at det er en dårlig ide, og vende det til positiv motivation med at du nok skal vise dem.

Held og lykke med udvidelsen,

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Sikke en fin shop du har! 

Som nævnt i tråden skal du følge din mavefornemmelse, dog til en grænse. Hvis du har 7 besøg om dagen er det måske ikke super smart at gøre bredere udvalg...
Men hvis du ligger inde med en pæn del besøg og konverteringen måske ikke er vild høj, så kunne det jo også tyde på at der manglede nogle vare.

Glæder mig til at se om du breder ud!

/Daniel :-) 

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening, drukner alt for mange niche e-shops
i at brede sig for meget ud .. ´Virksomhederne kommer altså for langt
væk fra deres generelle positionering, Men det er helt klart
en vuderingssag udfra din aktivitet på siden samt dit kendskab
til dine kunders behov / efterspørgsel. Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes helt sikkert du skal fokusere al din energi i at koncentrere dig om at få lavet en røvfuld salg med det du har nu - når du ikke kan følge med og du ikke har tid til en udvidelse, så er tidspunktet rigtigt til en udvidelse ;)

Man brænder al for meget energi af på at gabe over for meget som er spildtid  her og nu

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg går udfra du ikke har penge til at få kunder udelukkende fra AdWords, og jeg går ud fra at din konverteringsrate heller ikke ville være høj nok til at tjene penge på det.

Så det der undre mig lidt er at du ikke har undersøgt mulighederne indenfor søgemaskineoptimering, så du faktisk lå på side 1 på Google i det mindste, også stille og roligt kunne kæmpe dig op.

Har du slet ikke gjort dig nogle overvejelser over hvor dine kunder skal komme fra?

EDIT:

Ingen grund til at udvide unødvendigt nå man alligevel ikke har nogle (nok)besøgende.

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger tak for jeres input. Jeg er i gang med at arbejde på seo og regner også med adwords inden længe. Jeg vil tage jeres input med i mine overvejelser.

Med venlig hilsen
Lars Horsbøl Sørensen
Tie-shoppen.dk

Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Har lige købt røde seler i din shop.
Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge røde seler til, men dit indlæg/spørgsmål fortjener et salg her og nu.
Jeg ved godt hvad du vælger at gøre.
Ser frem til de nye tiltag i marts.
Din "pappa" må være stolt af dig.

Mange hilsner
Teddy

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Teddy

Jeg kom ved et såkaldt "uheld" til at åbne din pakke, hvorefter en rød butterfly faldt ned fra hylden og ramte lige i.

Kunne jeg "like" ville jeg like din kommentar "Jeg ved godt hvad du vælger at gøre".

Jeg håber at du kan bruge de røde seler og den røde butterfly til dig selv eller om ikke andet som gave.

Med venlig hilsen
Lars Horsbøl Sørensen
Tie-shoppen.dk 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal udvide sortimentet, så skal du måske kigge,dit på stribet slips. 5-8 slags. Det mangler du i din shop. Ellers er jeg også enig med de andre med at vente lidt endnu.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)