Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg låne en rugemaskine :O)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til alle :O) jeg skal ud og låne en lille rugemaskine til en 4-5 hønse æg er der nogen af Jer der ude som har sådan en ?? :O) Venlig hilsen Ronnie

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 4 person

hvorfor står der hønse æg.

Hvis der have bare stået 4-5 høns. Så havde jeg troet at det var fordi du ville have et par ekstra damer til Nytårs aften.

Er det ikke bare at lade hønsene beholde æggene.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Lykkebjerg.

Jeg forstår ikke helt dit svar ?

Der står hønse æg, fordi at det er hønse æg som skal ruges ud.

Jeg skal bruge en lille rugemaskine til at ruge 4-5 æg som skal bruges til noget børne web tv, hvor børn kan følge med i det hele fra dag 1 af, og det er altså helt normalt at det er maskiner som gør den slags.

Hvis jeg hade søgt en 4-5 damer til nytårs aften, så hade jeg nok ikke søgt her på Amino Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ny skal jeg fortælle dig en ting hr. Lykkebjerg kloge åge.

Er der ikke meget iværksætteri over en rugemaskine ??????? du har da en IQ på under 20 Angry

Den rugemaskine er kun en lille del med stor betydning i et børene program, som vi selv har lavet til langt over 300.000 kr.

Vi arbejder tæt sammen med både TV2 og TV3 i det her, så det er ikke noget vi bare lige finder på.

Så undersøg lige lidt om de ting du svare på, jeg tror sku at nå man ser din Se karakterer så svare du på tinge her på Amino bare for at holde dig vågen.

Det kan godt være at jeg lyder godt sur, jeg er bare lidt træt af folk som svare på en tråd, bare for at være sjove, eller fordi de keder sig, og bagefter så slutter de lige af med at give en dårlig karakter.

Venlig hilsen.

Ronnie www.borneflimmer.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Husk lige at sørge for at æggene er befrugtede.
Ellers kommer der ingen kyllinger...
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lykkebjerg:

Ok Men der er ikke meget iværksætteri over rugemaskine.

Men du kan leje en her for 160 kr.

http://www.hønsegården.dk/udlejning.htm

Dvs når jeg søger en webmand til at lave små ting så er det heller ikke iværksætteri? Det er jo en del af projektet,.. Ligesom Hr. Pedersen søger en maskine til at rugeæg.. Det er blot en del af et projekt.. Så det er vel noget man kan søge hjælp om herinde.. der er alle mennesker på amino måske sidder der en med en hønsefarm.. 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael Big Smile

Det er rigtigt, men de bliver købt befrugted :) hos et prof firma, så hvis de ikke bliver til noger så får man sine 11 kr. tilbage Big Smile

Det værste ved at de ikke bliver til noget er at så bliver vores små TV seere skuffet, for de følger de æg hver dag i et år, fra æg til kylling og til høne

 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja og det kan man også læse ud af dit første indlæg at du skulle bruge det til et tv program.

Undskyld at jeg brugte dit første indlæg til lidt Nytårs humør.

Men jeg har da fundet et link hvor du kan leje et for 160 kr. Og det er jo ikke mange penge hvis du har et budget til 300.000 men du kan måske også låne den gratis hvis de kan få lidt reklame det kan du jo finde ud af ved at kontakte dem.

Ang. karakter så kan man ikke være enig med alle og jeg har også fået flere 5 stjerner og nogle gange får man 1 stjerne. Det er ikke altid trådstarter forstår at man prøver at få en tråd igang. Og jeg gider ikke slikke røv for at få stjerner og synes de er til grin nogle gange. Men det er min holdning.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ballobberne & Co.:

Hej Michael Big Smile

Det er rigtigt, men de bliver købt befrugted :) hos et prof firma, så hvis de ikke bliver til noger så får man sine 11 kr. tilbage Big Smile

Det værste ved at de ikke bliver til noget er at så bliver vores små TV seere skuffet, for de følger de æg hver dag i et år, fra æg til kylling og til høne

 

Nu får jeg nok flere stjerner.

Derfor har de jo også stand-in (og det er ikke fis) Høns kan også hakke hinanden til døde har desværre set det i virkeligheden. Bare noget i skal tænke på så det ikke kommer på forsiden af EB. Det ville være kedeligt om du havde givet mig 1 eller 5 stjerner.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)