Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt feedback og lidt idéhjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
 Ved ikke om det er det rette sted at spørge. men

Jeg er kommet langt (synes jeg selv) med mit site, www.efterskolecentrum.dk
Men jeg vil slet ikke stoppe, jeg mangler meget synes jeg.

Håber i kan give mig lidt feedback på mine idéer og evt komme med nogle nye, det ville være godt hvis i selv på en eller anden måde, havde været involveret med efterskole.

min lille list




       
  1. Fixet de løse ender
       
  2. Privat forum for årgangene.




Og så dem som er i tænkeboxen.

* Videogalleri, evt youtube embeds :S?
* et eller andet for for blad, eller magasin med efterskolerelevant materiel.

Arh, min debat er lidt indviklet. -øøh, jeg mangler bare noget hjælp til FLERE idéer, især noget som vi "crewet" står 100% for.
Vi har overvejet
 *ugens/mdrs billede/film
 *det der magasin.

Vi savner idéeer.!!!.

PS: Jeg har selv 100.000 andere idéer til mine andre kommende sites, som der popper op hele tidne, hvilket gør jeg bliver blændet af noget jeg allerede har lavet?. jeg har stiret mig blind.!




Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hjælp?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
:-) .. rolig nu, Simon...

Jeg synes du har fået lavet en rigtig fed side... måske, som flere andre før har bemærket for nye forummer, så er der for mange kategorier til for få personer... få lidt gang i forummet, få folk til at svare... du skal nok selv have gang i fodarbejdet, samtidig med at du finder et par stykker andre, opret jer 5 brugere hver eller sådan noget og gå så i krig med at debatere om relevante emner...

Og så synes jeg du skal finde dig nogle sponsorer... efterskolerne selv eventuelt.. de bruger jo allerede penge på Adwords kan man jo se...

Og så synes jeg 100% at du skal have gang i det magasin... men pas på, der er mere arbejde i det end du regner med... allier dig med et par stykker andre ... du snakker om et "crew", jeg ved ikke hvor mange det er .. men måske er det nok...
I magasinet får sponsorerne jo så en dejlig plads, bare giv dem rigelig i første omgang... og find en måde at distribuere den til samtlige efterskoler og 7. - 8. klasser.... eller få kortlagt hvem i vil nå ud til med bladet...

Nå.. det var lidt kommentarer....

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
opret jer 5 brugere hver eller sådan noget og gå så i krig med at debatere om relevante emner

Problem: Jeg har lavet et system, der afslører hvor man er fra, og på den måde kan man jo ikke lave fake mennesker.
Og så synes jeg 100% at du skal have gang i det magasin... men pas på, der er mere arbejde i det end du regner med... allier dig med et par stykker andre ... du snakker om et "crew", jeg ved ikke hvor mange det er .. men måske er det nok...
I magasinet får sponsorerne jo så en dejlig plads, bare giv dem rigelig i første omgang... og find en måde at distribuere den til samtlige efterskoler og 7. - 8. klasser.... eller få kortlagt hvem i vil nå ud til med bladet...

Tror det du mener er et rigtigt blad, MEN det har jeg bestemt ingen idé om. bladet skal være online magasin. på siden, jeg kan selv alt det grafiske til bladet, og det er meningen det skal indeholde 5-10 artikler og så ved jeg ikke hvor tit det skal udkomme.

 - men ellers mange tak. hele siden henvender sig faktisk MEST til nuværende og tidligere efterskole elever. derfor er det lidt svært med sponsor/annoncører.
derfor skal jeg finde ud af noget så det også er lidt mere til de kommende.

Men ved ikke om jeg har det fået sagt. men jeg har i kog et privat rum for hver skole og årgang. er ikke begyndt, men den er på vej.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
fake personer... det var også bare et forslag ;-) ... men så må du jo have fat i telefonlister og gribe knoglen og ringe rundt og få folk med ;-) .. ej, større stykke arbejde..

Jeg troede du mente et Efterskole Magasin (hardcopy)... ved ikke om det findes, men det lød da som en meget god idé...

Online magasin kan man også sagtens lave.. og med artikler og sådan gør du også hjemmesiden interessant... god ide...

Jeg tænkte lidt over... du vil gerne have mange brugere, det er "hovedformålet" går jeg ud fra... men får det, skal du have aktivitet på forummet... Der vil jeg mene at du skyder dig selv i foden ved at oprette "private rooms"... for så er det 5 - 10 mennesker der snakker derinde...

Tanken bag funktionen er god, men vent med den til du har mindst 100 brugere eller sådan, ellers tager du fokus væk fra Hoved-forummet, som jo er hvad der fremover skal tiltrække flere brugere til...

Og så henvender du dig til nuværende og tidligere efterskole-elever.. men det er stadig den gruppe som fortæller yngre brødre og søstre, venner og veninder i yngre årgange om hvor fedt det er at gå på skolerne... så jeg tror sagtens at en indsats på at fortælle nuværende og tidligere elever hvor fedt det er har været eller whatever, vil lokke nye elever til... og det er jo hvad efterskolerne gerne vil.. have flere elever...

Og der er jo masser af sponsorer rundt omkring som henvender sig lige til din målgruppe... teenagere....

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg tænkte lidt over... du vil gerne have mange brugere, det er "hovedformålet" går jeg ud fra... men får det, skal du have aktivitet på forummet... Der vil jeg mene at du skyder dig selv i foden ved at oprette "private rooms"... for så er det 5 - 10 mennesker der snakker derinde...

 




Tanken bag funktionen er god, men vent med den til du har mindst 100 brugere eller sådan, ellers tager du fokus væk fra Hoved-forummet, som jo er hvad der fremover skal tiltrække flere brugere til...





Jep, det fik jeg så bekræftet, vidste ikke om jeg skulle vente eller bare sætte det igang, men un venter jeg til omkring de 500.

 





fake personer... det var også bare et forslag ;-) ... men så må du jo have fat i telefonlister og gribe knoglen og ringe rundt og få folk med ;-) .. ej, større stykke arbejde..


De fleste nok 40% af brugerne, kender jeg. og så ved jeg at nok alle andre, er nogle som dem jeg kender, kender :D altså andet link i kæden.. men vil gerne have den skal gå længere ud. 

 





Jeg troede du mente et Efterskole Magasin (hardcopy)... ved ikke om det findes, men det lød da som en meget god idé...


Jeg ved det findes, af efterskole.dk som vi lige pludselig har fået som konnkurrent. lidt træls.
Øh det magasin bliver nok en realitet. altså online.

Men, jeg vil gerne have flere idéer nu :D

 




Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)