Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til navn til hjemmside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Ved ikke om det er den rígtige tråd jeg skriver det her men synes det var den der passet bedst til det.Jeg har brug for hjælp til at finde på et navn til min hjemmeside.Min hjemmeside hedder i dag www.123hjemmeside.dk/sportsbyen  men man har nu mulighed for at få slettet 123hjemmeside og kalde den det man vil det mest oplagte ville selvfølgelig at kalde den sportsbyen men det er desværre optaget.Har prøvet at finde på noget men er ikke kommet på noget som jeg synes er godt nok.Håber på jers hjælp derude.

 

Med Venlig Hilsen

Morten Frivert Hansen

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Hvis vi skal lidt over i samme stil, så er sportsby.dk ledig.

 

Det kunne måske være en mulighed.

 

 

 

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Tak for dit råd det kunne have været ok  men jeg har fundet  et som var ledigt og som osse er i samme stil så den kommer til at hedde sportbyen.dk

 

MVH

Morten Frivert Hansen 

Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske ville det være praktisk at du startede med at finde ud af, om det skal hedde "sportbyen" eller "sportsbyen" - begge varianter fremgår på hjemmesiden, og det skaber forvirring.

Jeg ville personlig selv foretrække "sportsbyen", som også er sprogligt korrekt.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Du en dag skal skifte igen, er sportslovers.dk ledig :)


Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

Jeg kender flere som benytter 123hjemmeside, og de har også fortalt at man kan benytte sit eget domænenavn. Men så vidt jeg husker er det ret dyrt i forhold til hvad man får.

Derfor har mit råd været, at oprette domænenavnet med GratisDNS, og benytte deres URL Foreward. Det giver nøjagtig samme resultat som hvis du benyttede 123hjemmesides domænefunktion, men med GratisDNS er det bare gratis. Du betaler kun 45 kr. årligt for domænet til DK-Hostmaster, men de penge skal man jo af med uanset hvilken løsning man vælger (enten direkte elller indirekte). 

Blot et godt råd til hvordan du kan spare unødige omkostninger

mvh Carsten
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Mange tak for alle jers gode råd.Synes osse selv af sportsbyen lyder bedre end sportbyen men som sagt så er sportsbyen desværre optaget.

 

MVH

Morten Frivert Hansen

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-07-2007 16:08:35 Forfatter: Dimitri Hardorff

Hvis Du en dag skal skifte igen, er sportslovers.dk ledig :)



 

Hehe det ville slet ikke være så tosset

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)