Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg klar til at erobre kunder??

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  grundahl+co Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Mette - væk med referencer, indtil der er nogle at, giver forkert indtryk når kategorien er tom.

Dernæst, prøv at bryde tekst om til maks 5 sammenhængende linier ad gangen, derefter nyt afsnit osv.
Ved at koge tekst ned til maks 3-5 linier ad gangen, opnår du bedre tekst-flow, derved endnu bedre læsevenlighed.

Ellers ser sitet sgu' godt ud :)

grundahl+co - kommunikationsdesign & reklame

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa.. Jeg har lige kigget lidt rundt på sitet.
Jeg er nu også rimelig begejstret for designet, dog har jeg én ting som irriterer mit øje lidt..
Inde på dine priser, den tabel som dine priser er sat op i, har nogle sjove borders i top og bund som går ind og forstyrrer mit øje..
Ved ikke om det bare er mig..
For synes at de farvede rækker gør det ganske fint for sig selv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

expert-polering:

Tager ikke kørsel . Men skal redigere lidt i priserne for har fundet ud af at jeg er alt for billig . Vil jo gerne kunne leve af det en dag ;-)

du må motivere folk i nær området til at bestille dig

jeg ville tage transport tillæg derved fravælger du alle dem som skriver i købehavn og jylland du ender med konstant blive ringet op fra alverden steder i danmark og skal svare tilbud over alt og det koster tid og penge  , som ellers kunne være brugt uden hos kunderne 

lav gerne også tilbud billigst for dem som bor tæt på dig lav et Kalundborg tilbud eksemlemvis   

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nok ret Michael . Jeg må prøve at se hvad jeg kan gøre ved det . Mine Adwords er sat op til Max radius af 40 km herfra Kalundborg . Men hvis jeg rangere højt i Google en dag så vises det jo selvfølgelig også i København .

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er flot og overskuelig, det første jeg kiggede på var priser, og jeg må indrømme at jeg ikke lige forstår dem. Er det 80 kr. pr. vindue hvis man har mellem 1-10 eller er det 80 kr. i alt for alle vinduer, op til 10?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener ellers at have forklaret hvordan vi tæller ruder og ikke vinduer . Ved ikke lige hvordan jeg ellers skal stille det op 

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

expert-polering:

Mener ellers at have forklaret hvordan vi tæller ruder og ikke vinduer . Ved ikke lige hvordan jeg ellers skal stille det op 

jeg tror ikke mange mennesker forstår hvad er forskellen på ruder og vinduer , den fagtekst på pris siden fatter jeg intet af 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forstår fint dine priser, men måske en"tegning" var en idé? Altså noget der viser de forskellige typer vinduer?

I øvrigt rigtigt fint med punktet om hvor du kører, det vil man da som kunde tjekke når man kommer ind på siden, det er klart at en vinduespudser fra sjælland ikke kører i jylland og omvendt.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 31. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes alt i alt, det er en flot hjemmeside, brugervenlig og super nem

Dog syntes jeg, er skriften på dine headers er træls at se på.

Ved ikke hvorvidt det vil hjælpe, men prøv at gøre skriften større eller tykkere :-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)