Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg indlejre tilbudsaviser på min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer,

Dette er mit første indlæg, og jeg er ikke engang dansker, så ... vær blid med mig Big Smile

Jeg er uddannet multimediedesigner og vil meget gerne starte at lære lidt om alle ting Google (analytics, adwords, adsense, m.m). Derfor ville jeg gerne lave en hjemmeside med bl.a. alle tilbudsaviser man kunne ellers frit læse på nettet (dagligvarer, elektronik, m.m). Lige som f.eks. tilbudsugen.dk eller minreklame.dk.

Da jeg faktisk hjælper  alle dem som udgiver tilbudsaviser (flere potentielle kunder til dem), skulle jeg så få særlige tilladelser? Jeg vil gerne bl. a. indlejre flash / billed versionerne. Skal jeg så bede om tilladelser fra hver eneste tilbudsavis udgiver (f.eks. Bilka, Elgiganten, m.m)? Det kan være jeg får aldrig svar fra "de større drenge" (Coop, Dansk Supermarked, m.m). Eller kan jeg bare starte at byge min hjemmeside og "lege" frit med tilbudsaviserne? Hvad hvis jeg gerne vil have adsense (aller anden slags) reklamer på min hjemmeside?

Jeg vil ikke overtræde reglerne om ophavsret, eller ende i konflikter med nogen. Jeg skal selvfølgelig have en slags erklæring om ansvarsfraskrivelse, lige som de andre tilbudsaviser  (f. eks tilbudsugen.dk har: "Alle logoer og varemærker tilhører deres respektive ejere. Resten tilhører tilbudsugen.dk. Der tages forbehold for indtastningsfejl").

Mange tak for jeres tid og hjælp!

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meget kort svar:

Du skal kontakte alle de udgivere af tilbudsaviser du ønsker, at lægge online på din hjemmeside og få en godkendelse fra dem. :-)

Tilmeldt 21. Dec 11