Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

side færdig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Så blev min side endelig færdig og ville nu gerne have lidt feedback fra jer erfarne aminoer .

 

det skal lige siges at siden med tekst kun kan ses i firefox men vi arbejder hårdt på at få det

til at funge i I-E.

 

så besøg www.web-loesninger.dk og giv et feedback

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke om det er pga IE, men jeg kan intet firmanavn se og rulltekstenteksten hakker i det............

 

Er du sikker på at det der rulletekst er en god idé?

 

Ellers et meget lækkert design

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Meget hurtigt og lige ud af posen :-)

- Lorte design (grimt, ikke matchende, symbolik der er helt hen i skoven).
- Manglende forståelse på forretningsområdet websalg (* Forklares herunder)
- Så lær dog HTML!!!

Først og fremmest, designet emmer af FIFO princippet, eller det er i hvert fald min reaktion hvis jeg gik ind i Jers butik (FIFO - first in - first out - og det kan kun gå for langsomt *Gg*)

Webløsninger, kode, design er noget man sælger fordi personer ude i den pulserende verden tror på at man kan løse en opgave for dem. Med andre ord skal I lave et website om Jer, Jeres ydelser, men altså mest om hvem I er og hvad I kan. Man kan næsten sammenligne det med alle andre i serviceerhverv :) Hvordan får I selv tiltro til - og vil benytte Jeres lokale malermester dernede i 4900..

En hurtig højreklikker viser mig at I ingen forståelse har for html endnu, og det undrer mig i virkeligheden at folk forsøger at sælge ydelser de ikke kan.. :)

Nåh, det var lige ud af posen - håber I tager det som positiv kritik drenge, og husk der er kun én vej og det er lige ud!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Micki,

Synes nu ikke jeres hjemmeside er så tosset grafisk.

Jeg har dog et par spørgsmål :


1. Når man laver en bestilling hvor lang tid går der så før opgaven påbegyndes?


2. Når man bestiller, hvordan betaler man så? Jeg fik blot en meddelelse om at i ville kontakte mig pr. telefon, men jeg skulle for resten ikke udfylde mit telefon nummer?


3. Hvordan kommer man i kontakt med jer? Jeg ser ikke nogen e-mail, telefon nr. eller anden metode (det gjorde jeg så efter længere tid, helt oppe i højre hjørne. Er det muligt det kan gøres endnu tydeligere?


Håber det var lidt i kunne bruge.


Held & lykke med projektet. 


Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Micki,

Lyserød baggrund er ikke lige mig, men det er en smagssag.
Jeg synes at dine produktbeskrivelser er en smule "tamme" - der skal sgu noget mere kød på.
Da du (endnu) ikke har nogle referencer/kunder og projekter at henvise til, så fjern disse punkter - det virker uprofessionelt.
Jeg tror ikke at jeg umiddelbart ville ligge min bestilling, da jeg ikke får nok information om, hvad jeg får, når jeg ligger opgaven hos dig.

Glæder mig til at følge siden løbende.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

Jeg er enig i at der skal mere kød på bekrivelserne. Det er ellers ikke kød der mangler på baggrundsfarven - hold da op!!
Hvis I skal leve af at lave hjemmesider, så skal i da selv give et bedre indtryk på jeres egen side. Jeg synes det er uinspirerende.

mvh
Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har siddet og kigget lidt rundt - og det er hurtigt overstået - men jeg vil, som menig mand, ikke turde trykke bestilling.

 

1. Jeg har ingen anelse om, hvilken prisklasse vi arbejder med

 

2. Hvor meget binder jeg mig til, ved at vælge bestilling

 

3. Jeg kan ikke finde nogle kontaktoplysninger

 

4. Jeg skal acceptere, at I lægger oplysninger om min bestilling på siden, hvilket kun kan fravælges mundtligt, hvormed jeg mister min bevisburde

 

5. Jeg kan ikke finde jeres standard leverings-, betalings. eller handelsbetingelser nogen steder

 

Så mit udgangspunkt vil være at klikke lynhurtigt igennem, og så vælge er sted, hvor jeg ved noget mere om produktet, og som fremstår mere proffesionel.

 

I skal som minimum have ændret [Bestil] til [Send forespørgsel] eller andet, som ikke giver udtryk for så bindende en henvendelse - I får ikke nogen til at bestille et produkt, der er så minimalt beskrevet og ikke er prissat.

 

Så op på hesten, og videre med opgaven.

 

Hov, nu har jeg fundet kontaktoplysningerne - de gemmer sig bag en lille kuvert i øverste højre hjørne. Forventede faktisk, at den automatisk generede en mail, da jeg klikkede på den - kontaktoplysningerne skal frem i lyset.

 

 

 

Tilmeldt 21. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

 

tusinde tak for jeres mange gode råd..

 

ja baggrundsfarven er måske lidt ussel men det vil jeg ændre med det samme..

Alle de andre ting er også noget vi vil se på og bestillingssystemet vil også snart

være oppe men PHP´en driller lidt.. Men mange tak for jeres gode feedback

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer

Jeg fandt lige en lille stave fejl på siden.

 

"Vurdering af arbjde"

 

MVH Hans


MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)