Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan min idé lade sig gøre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne producere til reklame videoer, og salgvideoer for virksomheder. Jeg har noget rigtigt god studio udstyr, som vil give virksomhederne et godt produkt.

kan dette lade sig gøre?

Og hvordan kommer jeg igang med det? :)

Dbh

Mads Larsen

Fra Hvalsø
Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 14
Fra  NNTV ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Først vil jeg slå fast at man ikke bliver en god forfatter fordi man kan stave korrekt og har en god kuglepen. Det samme er gældende med Tv udstyr. Man er ikke nødvendigvis kreativ, godt tilrettelæggende, har fotografisk snilde og kan klippe reklame eller salgsvideoer, bare fordi man har et godt kamera og et studie.

Jeg vil til enhver tid anbefale at man vise sine potentielle kunder, eller kommende samarbejjdspartnere hvad man er god til, og måske også hvor man er mindre god.

Måske er du meget kreativ og kan få gode reklame ideer, men kan ikke frame ordentligt, og har behov for en dygtig fotograf. Kan du ingen af disse ting, er det måske dig der skal skaffe kunderne og hyre nogle andre ind til at stå for det kreative og tekniske.

Send mig gerne en showreel eller demo på noget du er stolt af at have produceret, så giver jeg gerne feedback.

Thomas

www.nntv.dk

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Selvfølgelig kan du det. Men har du en video hvor jeg kan lave musik til, eller skal jeg selv lave en video, eller skal jeg bare lave et musikstykke? :)

Jeg kan se har du har noget tv noget? Måske kunne vi lave en aftale? :)

- Mads 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 14
Fra  NNTV ApS Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det fremgik ikke af dit indlæg at du ville producere musik. Jeg forstod det som om du ville producere video/film.

Jeg har ikke noget videomateriale som lige står og mangler en komponist. Desværre.

Men vi benytter nogle gange komponister/musikere, så jeg vil ikke udelukke at der på et tidspunkt kunne blive behov for det igen.

Hold gerne øje her, der kan vi efterlyse når der er brug for det.

http://www.facebook.com/nntvaps

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)