Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkomst + tilskud til opstart af webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige afsluttet mit grundforløb, og er ved at søge læreplads som IT Supporter. Hvad har jeg af muligheder for penge hver måned?
Jeg er lige fyldt 18 år.

Jeg vil ikke på kontanthjælp og blive sendt ud i alt muligt. Så vil jeg hellere gå derhjemme uden at nasse på samfundet. Derudover har jeg en webshop som næsten er klar til at blive åbnet. Kan man ikke søge tilskud fra kommunen til at starte firma? Og så blive ansat i sit eget firma med løntilskud eller sådan noget? :-)


Mvh

Mikkel Thomhav
iBumpers.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføjelse:

Eller kan man starte firmaet i et familiemedlems navn (min far) som skal være med i firmaet, og på den måde blive ansat med løntilskud? Så jeg på papiret ikke bliver ansat i mit eget firma?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Thomhav:

Jeg vil ikke på kontanthjælp og blive sendt ud i alt muligt. Så vil jeg hellere gå derhjemme uden at nasse på samfundet.

Mikkel Thomhav:

Eller kan man starte firmaet i et familiemedlems navn (min far) som skal være med i firmaet, og på den måde blive ansat med løntilskud? Så jeg på papiret ikke bliver ansat i mit eget firma?

Det er som om, at du modsiger dig selv big time...

Hvad med bare, at knokle for det, som alle andre har gjort...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ser måske sådan ud, men ved at gå på kontanthjælp bliver jeg sendt ud i aktivering, og så får jeg ikke meget tid til webshoppen.

Jeg har skam også tænkt mig at knokle alt hvad jeg kan. Virkelig. Det er bare svært at finde de nødvendige ressourcer til projektet. :-)

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem jeg kender som er kommet på kontanthjælp har nu ikke haft det så hårdt med aktiverings projekter, det kommer lidt i perioder, men er absolut ikke noget som gør at du ikke kan have tid til andre ting.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er da positivt. Jeg skulle måske lige undersøge det så. :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Thomhav:

Ja det ser måske sådan ud, men ved at gå på kontanthjælp bliver jeg sendt ud i aktivering, og så får jeg ikke meget tid til webshoppen.

Jeg har skam også tænkt mig at knokle alt hvad jeg kan. Virkelig. Det er bare svært at finde de nødvendige ressourcer til projektet. :-)

Come on... Du er 18 år, og du bor hjemme, og du har stort set ingen omkostninger forbundet med dagligdagen... Hvorfor skal Hr og Fru Danmark finansiere, at du gerne vil starte en webshop?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi jeg ved jeg kan få skidtet op at køre, og jeg betaler mange gange pengene tilbage ved at betale SKAT når det hele er oppe at køre om nogen år.

For mig er det en investering kommunen/staten laver.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Thomhav:

Fordi jeg ved jeg kan få skidtet op at køre, og jeg betaler mange gange pengene tilbage ved at betale SKAT når det hele er oppe at køre om nogen år.

For mig er det en investering kommunen/staten laver.

Men nu skal staten ik foretage investeringer i det private erhvervsliv... Hvis den gjorde det, så var den gået ned i starten af finanskrisen... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Thomhav:

Fordi jeg ved jeg kan få skidtet op at køre, og jeg betaler mange gange pengene tilbage ved at betale SKAT når det hele er oppe at køre om nogen år.

For mig er det en investering kommunen/staten laver.

Ikke for at være pessimist og det der er værre, men hvad så hvis dit projekt ikke går? Får os som betaler til dit nas så pengene tilbage?

Hvis du vil dit projekt, så vil det lykkes uanset hvad. Jeg arbejder lige nu fra 16-00.15 hver hverdag og hver anden søndag, har kone og børn - og har alligevel masser af tid til at arbejde med mit eget projekt (som ikke engang er online endnu). Derudover bruger jeg også dagligt 1-1 1/2 time på træning.

Det hele handler om prioritering og planlægning!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)