Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO ekspert - Nogle der kan hjælpe!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg har netop fået denne besked fra een af de virksomheder vi benytte i relation til udviklingen af vores onlineshop - er det korrekt hvad de skriver her? (Jeg er ikke selv ikke sikker på at det passer, men vil være sikker, da de har mange titles og meta descriptions der går igen og igen fra side til side.)

---------------------------------------------

Meta data har ingen betydning  for duplicate content. Google tillægger dette ingen værdi - hvis du har fået det at vide, er du blevet fejlinformeret. Meta data har betydning(men langt mindre end tidligere, men langt vigtigere er det at man laver gode produktbeskrivelser og rigtig content på websitet - det er alfa omega.

 

---------------------------

v.h. John

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Først og fremmest: 

META Title bruges ikke, her skal du bruge Title tagget, som f.eks på min side her: http://kristianole.dk , hvor det er: <title>SEO Ekspert - Kristian Ole Rørbye</title>

Meta Description bruges! Først og fremmest til at lave et par liniers tekst omkring det du kan tilbyde kunden og her vil det ofte være en god ide med noget call to action tekst, så de klikker på dit link i stedet for konkurrentents. Det er meget vigtigt at huske at have unikke og variede meta descrioption SAMT Title på HVER underside. 

META keywords bruges ikke: Google bruger ikke dette til noget, så hellere undgå at udfylde det end at bruge tid på det. 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Tak for dit svar.

Hvordan med duplicate content og mange ens Meta Descriptions?

v.h. John

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John S. Larsen:
Meta data har ingen betydning  for duplicate content. Google tillægger dette ingen værdi - hvis du har fået det at vide, er du blevet fejlinformeret. Meta data har betydning(men langt mindre end tidligere, men langt vigtigere er det at man laver gode produktbeskrivelser og rigtig content på websitet - det er alfa omega.

 

Hej John

Jeg forstår din  bekymring men i dag tilægger  Google ikke meta description nogen  betydning og det har ikke  relevans  for DC

Der i mod er  det vigtigt at dit  indhold på siden er forskelligt på de forskellige produkter da det  er her  google vil se DC  ikke i meta tags

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er korrekt hvad dit bureau skriver :) Normal title har stor betydning, og det er jeg sikker på de ved. Men de skriver jo, det er i forhold til duplicate content. Description har jo ingen betydning længere ift. ranking, kun CTR.

Gode produktbeskrivelser er alfa omega, sammen med de andre ting, som de sikkert har styr på! Lyder som miskommunikation :) Spørg ind til det, ring til dem.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input.

Hvordan med Title og meta description i relation til adwords kampagner. Har de ikke indflydelse på rangering, kampagnepris m.v. at Tilte og meta description er i tråd med den indtastede annonce?

P.s. På numværende tidspunkt har vi nemlig en stor række produktsider, hvor ikke kan ændre meta.

v.h. John

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Såfremt man laver nogle ændringer på nogle undersider og gerne vil have google forbi - er det da muligt at fremskynde denne proces?

 

v.h. John

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jo, det kan gøres med Fetch as Googlebot (Se Google Webmastertools)

Mange hilsner,

Mathias

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Tak for hjælpen.

v.h. John

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)