Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Navn til nyt firma

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved heller ikke så meget om hvilke bogstaver der er "in"

Men havde en lang snak med min søster i går - hun er Cand. Mag og bor i USA (altså burde hun vide lidt om sprog)
Hun sagde at mange firmaer i USA brugte K i stedet for C i øjeblikket. Det var smart (eller også er alle domæner med c optaget og derfor bruger de k )
 
Med venlig hilsen
 
 
Søren Joensen
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever tit, at folk skriver Kjers Kommunikation således: Kjers Communication, hvis jeg ikke gør det klart, hvordan det staves korrekt.

mvh Hans
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/11/2006 11:58:56 AM
Forfatter: Joensen
Hun sagde at mange firmaer i USA brugte K i stedet for C i øjeblikket. Det var smart (eller også er alle domæner med c optaget og derfor bruger de k )



Det er fordi det er Kool og blandt Linux folk er der jo ting som KDE, Konqueror m.v. der har lagt prestige i at finde på underlige K navne, men det er nok ikke så relevant.

Hvad angår det med navnet så kan jeg fraråde navne der er forkortelser hvor de enkelte bogstaver kan minde om andre i lydudtale, f.eks GMTA, der i telefonen ofte bliver til DMTA, DNTA, GNTA.. osv.. Altså hvis man satser meget på at skulle sige sit navn hen over telefonen .
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm..den er svær, men her er et godt kort domæne som I måske kan bruge:
 
eboi.dk
 
Features:
- Kort hvilket altid er godt
- Der kan sikkert laves et spændende logo omkring navnet
- Det er ledigt
 
/askhoej
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 1/11/2006 1:26:35 PM Forfatter: Oscar Eg Gensmann [QUOTE]Dato: 1/11/2006 11:58:56 AM Forfatter: Joensen . Hvad angår det med navnet så kan jeg fraråde navne der er forkortelser hvor de enkelte bogstaver kan minde om andre i lydudtale, f.eks GMTA, der i telefonen ofte bliver til DMTA, DNTA, GNTA.. osv..  Altså hvis man satser meget på at skulle sige sit navn hen over telefonen .


Hehe Oscar, taler du af dårlig erfaring ??

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/11/2006 4:37:39 PM
Forfatter: Casper Sigaard
Hehe Oscar, taler du af dårlig erfaring ??



hehe, det kan man godt kalde det... Det er ikke fordi det er så slemt, da GMTA navnet primært kun bruges til konsulentopgaver m.v. eBrev kan de fleste godt finde ud af.

Men vi har da haft et par episoder hvor e-mails aldrig er noget frem til os fordi potentielle kunder har skrevet forkert.
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Apropos forkortelser...der er vist også et amerikansk/engelsk ord, med samme udtale som comm, der betyder noget lidt andet....og knap så stuerent ;)
Side 3 ud af 3 (27 indlæg)