Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside/webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer .


Det er sådan at jeg godt kun tænke mig feedback på coolbaby.dk  eller happykidz.dk navnet er ikke helt bestem endnu. og loget skal lige laves om. til det rigtigenavn kom gerne med bud ;) 



Jeg er ikke helt færdig med siden endnu, så det er design osv jeg søger feedback på. siden skal sælge babytøj fra 0-5 år hvis nogen skulle være i tvivl :)

Jeg skal have skrevet nogle flere artikler til siden ;) 

Håber du kan lide siden, og har nogle ideer til meget billig promovering, selv tænker jeg sider som dealhunter, facebook, har overvejet en reklame film, trustpilot. ud deling af flyers til nybagte forældre, i gågaden typisk folk med barnevogn, hvor flyeren indeholder en rabatkode. også affiliate leeds reklamer, til fx euroads repaymedia osv osv. 

tak.

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Nu gik jeg ikke så langt at jeg gennemførte en ordre, men det lader til at man kan købe de produkter du har stående på din forside, som jo er forfærdelig billige. Det betyder også at det måske ikke er så heldigt hvis nogen så falder over din side og gør det :)
Så måske du skulle holde den i test miljø indtil du er klar.

Dernæste virker det allerede underligt at du har en anmeldelse på Trustpilot da din side ikke er startet ud endnu?

Udover det ser det pænt ud, men dog svært at komme med en helt saglig mening uden der er nogen produkter endnu.

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Floxen:

Hej Claus,

Nu gik jeg ikke så langt at jeg gennemførte en ordre, men det lader til at man kan købe de produkter du har stående på din forside, som jo er forfærdelig billige. Det betyder også at det måske ikke er så heldigt hvis nogen så falder over din side og gør det :)
Så måske du skulle holde den i test miljø indtil du er klar.

Dernæste virker det allerede underligt at du har en anmeldelse på Trustpilot da din side ikke er startet ud endnu?

Udover det ser det pænt ud, men dog svært at komme med en helt saglig mening uden der er nogen produkter endnu.

Tak for dit feedback, siden har ingen tjekout modul, du kan ikke gennemføre en bestilling :) den anmelde der er på trust pilot har jeg selv lavet, blot for at køre videre i test miljøet, kan ikke ordentlig design min trust pilot uden at se hvordan det vil se ud fra anmelderens side. :) 

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)