Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt design

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet nyt design på min hjemmeside billigedildoer.dk, Jeg ønsker kun feedback på designet, og ikke på tekst og indhold, da jeg godt ved at kvaliteten af dette er dårligt, og det er jeg også ved at få gjort noget ved.

-Forsat god weekend.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden virker for bar... smid lidt mere fylde på i toppen af siden, og skrot så den lyssegrønne farve i bunden evt. lav den lysserød/pink/rosa ;-) ellers fin idé, og jeg håber det kommer til at gå dig godt :-)

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden er lidt for tom at kigge på.

1. Logoet er svært at se, den er lille og ytydelig.

2. Der bliver alt for meget plads på ingenting i toppen.

3. Menuen i venstre side kunne godt være lidt mere synligt.

Sæt noget mere indbydende grafik på. Siden skal jo spille for forbrugerens erotiske side, sensualitet. På nuværende tidspunkt lidt intet sigende ud over de produkter der bliver solgt.

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu sat et banner ind for at gøre siden lidt mere spændende.

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide !

Jeg synes egentlig headeren med billedet af dildo er flot - det er flotte dildoer, der ser indbydende ud. Men jeg bryder mig ikke om, at det skifter, fordi man ikke får lejlighed til at se dem nærmere, før de er væk igen.

Særlig problematisk er det med teksten vedr. prisgaranti, og at det er Danmarks billgste sex-shop. Dette er jo netop det, I vil sælge på og det er Jeres åbenlyse fordele:

Men problemet er igen, at det forsvinder, næsten før man når at læse det. Så jeg vil anbefale dig, at ændre på dette.

Kategorierne i venstre side kunne nok være lidt tydeligere - ellers ser siden meget lækker ud.

Held og lykke fra Anne-Mette.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de alt feedback.

Der er blevet rettet på nogle ting nu, så det vil da stadig være rart med mere feedback.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke personligt så begejstret.

I mine øjne ligner siden mere noget Blog-værk end en webshop. Der mangler et egentligt design. Derudover er logo og tagline alt for småt sat op. Der skal mere POWER på! :-)

Jeg ville skrue lidt op for kreativiteten og ambitionerne.

Held og lykke med det.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er ok men er ret mangelfuld.. Der er ingenting på undersiderne og nogle ting står lidt sjovt på siden. Så måske hvis du lige giver den et par timers arbejde og vender tilbage igen..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)