Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WWW.MENSSTYLE.DK - Vurdering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

WWW.Mensstyle.dk
er nu godt i med salg af herretøj i god kvalitet og med et kvalitetsmærke som STORM der er startet op af et dansk firma kaldet Comma.dk - de har været igang i lidt over et år og mærket STORM produceres

i Tyrkiet og Italien. Derfor er vores hjemmeside www.mensstyle.dk og mærket STORM en kvalitet man skal mærke og købe.

 

Tak for jeres indlæg der indtil videre har været omkring hjemmesiden, men kunne godt tænke mig kommentarer efter

vi har rettet meget til på hjemmesiden og det virker helt sikkert.

Dog er vi altid åbne for flere ideér og input.

 

Ser frem til jeres svar.

 

På forhånd tak

 

Med venlig hilsen

 

Anders Kjellerup

Medejer af MK Trading I/S & WWW.Mensstyle.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart ser den fin ud.....

 

Jeg bliver sindsyg af tøjet som kører henover skærmen, men det er nok en smagssag ;o)

 

Hvad med at fylde lidt ud med noget udvalgt tøj på forsiden....det ser ud som om, at den ikke er færdig.

 

Forskel i rækkefølgen på menu i top og nede på siden er forvirrende...

 

Ville man ikke sælge bedre, hvis der var nogle modelfotos, så man kunne se tøjet på en person?

 

Af ren interesse.....Jeg har aldrig hørt om mærket Storm. Køber folk tøjet? Jeg bliver altid selv mistænkelig, når jeg ser noget jeg ikke kender og der så står "spar 75%".

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 




Jeg er ny herinde, og til trods for vi er i samme branche, vil jeg meget gerne gøre mit til at hjælpe




Først og fremmest ser det da egentlig ganske fornuftigt ud.




Jeg mener dog du bør overveje at tage anderledes billeder. Billeder på modeller virker efter min meningen meget bedre, og får produkterne til at se mere "lækre" ud. Jeg mener ligeledes du bør tage billederne på en hvid baggrund, og tage alle dine billeder efter samme standart.




Jeg savner derudover også en nem og tydelig måde at kom i kontakt med dig/jer.




Ligesom ”Business” tror jeg der er mange der ikke har et kendskab til mærket ’Storm’.




Måske du skulle prøve at informere dine gæster lidt om hvilket produkt du sælger. Hvordan er kvaliteten? Hvorfor sparer man 75% hos dig etc.





Der var da lidt at gå i gang med, håber det vil hjælpe dig videre.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Når nu to online tøjsælgere er herinde... og af ren og skær nysgerrighed...  har folk virkelig lyst til at købe tøj over nettet... får I ikke en masse varer retur når folk ikke kan passe tøjet... ?!

Det er bare min tanke bag det, at jeg gerne vil prøve noget først før jeg tager det på... også selvom jeg måske kan spare lidt ekstra kroner...

Er det ikke en hulens masse bøvl I får ud af det med retur-varer... ?!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-07-2007 08:13:34 Forfatter: Brian Brandt
Når nu to online tøjsælgere er herinde... og af ren og skær nysgerrighed...  har folk virkelig lyst til at købe tøj over nettet... får I ikke en masse varer retur når folk ikke kan passe tøjet... ?!

Inden jeg køber tøj på nettet går jeg ned i den lokale tøjbutik og prøver tøjet og finder den rigtige størrelse. Så gør jeg som med de fleste ting jeg køber - spørger om de vil sælge det billigere da man kan få det på nettet til den og den pris. Hvis de så ikke vil det, ja så køber jeg det på nettet og tøjet har man jo prøvet og derved kender man størrelserne

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu bor jeg jo i vestjylland, og er ikke ligefrem overrendt af tøjbutikker med det nyeste tøj.... (derfor man som oftest kører til større byer som Århus for at handle og bliver big spender for en dag ;-) )....

Så jeg kan ikke gå ned i tøjbutikken og prøve det ud... okay, vi har da diesel og levi''s i byen...

Men jeg tænker mere på STORM... det nye og hotte mærke der er kommet til landet... findes ikke en gang i butikkerne endnu... Hvordan dælen finder jeg ud af størrelse og pasform på det... har homus pater familias virkelig lyst til det besvær ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)