Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg forbedre min webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Den ser frisk og fin ud men jeg synes at din kurv er noget neutral.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 19
Fra  www.studentinnovation.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Nu har jeg ikke fundet ude af hvordan jeg retter PM på min profil. Du kan imidlertid sender en mail på n.noor80@hotmail.com. Jeg takker og held og lykke med websiden.

mvh

Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

super flot webshop! Hvad er den bygget op i? Prestashop? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Hundetilbehør I/S Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Du kan starte med at minimere din indkøbskurv, når man kommer ind på sitet. Den er alligevel tom fra start, så den optager kun plads. Derudover ville jeg personligt ændre din "Velkommen ( login )" i din header. Det ser ikke så professionelt ud. Desuden er siden opbygget med en meget neutral grøn farve, og lige når man kommer ind på siden, er der ikke rigtigt noget blikfang. Du kunne overveje at lave noget blikfang på din slider, som det virker til, du går meget op i?

Mvh. Thomas

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Eendu en gang har dette forum vist sig fra sin bedste side.

Jeg takker mange gange for de forbedringsforslag der er kommet indtil nu. Fedt at der er mennesker der gider bruge noget af sin tid på at hjælpe andre..... Big Smile

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var lige 3 ting som sprang i øjenene på mig :

* "Velkommen, (log in)" - I mine øjne så burde der stå "log ind".

* Det venstre banner hedder url : "../kundeudtalslser", men er umiddelbart de fordele som du giver kunderne .. måske skulle link url være eller banner ændres.... Det giver umiddelbart indtryk af at der er noget end det man kommer ind til.

* Om os = 404 side

/Niels

Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tog mig et stykke tid før jeg opdagede at du ikke sælger mobiler men "kun" tilbehør. Måske kunne du have en stump forklarende tekst under logoet så man klart kan se hvad man kan vente sig her.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget din side igennem og er kommet frem  til følgende ting:

 

Jeg synes...

- at de 3 links til de sociale medier burde have en anden plads... Hvis de overhovedet skal være der !? Pt. skubber de blot resten af siden længere ned så besøgende oftere skal scrolle. - Har du målt på hvor mange der egentligt bruger dem? - Jeg mener... hvor mange har egentligt delt din side på twitter eller google+ ? Jeg ved godt at mange andre webshops laver samme fejl men du har ikke lavet en webshop for at være mainstream! Måske skulle man bare holde sig til din facebook siden som du allerede "annoncere" med længere nede på siden.

-at dit logo er meget fancy... måske lidt for fancy... Du hedder mobil4u... altså "mobil for you" men sælger kun tilbehør til mobiler. Læsevenligheden af logoet vanskeligøres af O'et der er er en lavet til et form for wifi logo!? samt bruger du den moderne "4u" betegnelse... Måske skulle du lege lidt med mere stilrene logoer og evt. med et slogan!? (ved ikke om det vil hjælpe forståelsen her).

- at jeg kan se en farve forskel mellem toppen af logoet (selve billedet) og den mørke farve som logoet fader ud i (headeren).

- at punkterne i "allerede kunde" og "din konto" fylder for meget af headeren.

- at "Dine Fordele" i venstre side på forsiden er super godt at have med... Men husk at nævne dem alle sammen! - hvor er gratis fragt på alle ordre? og at i sender helt frem til kl 18 ??? - jeg ved godt at de står midt på forsiden samt fragt delen har sin egen disclaimer i højre side men dette er dobbelt konfekt og burde overvejes om pladsen kunne udnyttes bedre!!!

- at det du under dine produkt kategorier (fx. batterier) måske burde prøve at sætte selve underkategorierne over selve teksten - hvis teksten overhovedet skal være der!? (Jeg ved godt at det er godt for SEO... og bla bla bla...). Jeg mener de besøgende er kommet for at købe batterier ikke for at læse 5 linjers tekst om batterier.  Hvis der bare er nogle store gode billeder så skal de besøgende nok finde ud af det. Det samme kan siges om underkategorierne såsom ("batterier > apple") !!!

- at det virker mærkeligt at man under "batterier > apple" står i overskriften lige efter APPLE at "Der er ingen produkter"... !

- At man i samme kategori ("batterier > apple") bliver præsentere for et apple logo øverst.  Prøv at droppe dette og så bare vis de forskellige telefon kategoerier (Iphone 3, 3gs, 4, 4s, 5 mv...). Det samme gælder her for mange af de øvrige kategorier.

- at hvis jeg vælger en tilfældig kategori.... Her "batterier > apple > apple iphone 5" så finder jeg et produkt. Et originalt iphone batteri som jeg åbentbart ikke kan købe for der er ingen køb knap!!! - er batteriet ikke på lager eller hvad er der galt ???? - Der står ingen steder hvad lager status er. Hvis det er fordi varen ikke er på lager kunne man så ikke helt fjerne produktet så man ikke skuffer kunder eller lave en funktion hvor de kunne bestille den i restordre eller evt. en funktion om at blive alarmeret når det kommer på lager igen!?
Desuden er der ingen billede af produktet som også giver dårliger salg!
Når jeg trykker på "flere detaljer" bliver jeg blot "skubbet" liodt ned af siden til den i forvejen sparsomme tekst som jeg i forvejen kunne se hvilket betyder at jeg ikke fik flere detaljer end jeg havde i forvejen = knappen er værdiløs her.
Igen er der på denne produkt side flere anbefalingsknapper (facebook anbefal & google+ del knap). Er det bevist at de er her for jeg er overbevist om at de ikke bliver brugt. Det er kun ting der tager fokus fra selve købsflowet. Det samme gælder (muligvis) print knappen - er der mange der bruger den på siden !?

- at på mange af produkt siderne bliover billedet ikke større af at klippe på "vis fuld størrelse" = ingen værdi for kunden!!!

- at når man klikker på "læg i kurv" springer produktet over i kurven... Hvilket er meget godt! kunden bliver her ledt over i kurven. I selve kurven synes jeg dog det røde kryds springer for meget i øjnene... Det tager for meget fokus da vi jo egentligt ikke vil have at de trykker på krydset igen. Måske skulle det bare være et diskret lille sort kryds istedet for.

- at du bør overveje (hvis du ikke allerede har gjort det) om man bør springe til kurven / kassen når en vare "ligges i kurven". Dette skal selvfølgeligt være velovervejet i forhold til gennemsnitligt antal vare pr. ordre mv... Du kan selfølgeligt også overveje om man burde skjule kurven i højre side når der ingen vare var i kurven!? samt om man både skal have en kurv i højre side samt en mini kurv i headeren til højre!?

- at det virker mærkeligt at man på "kasse siden"/ check ud siden har en hvidt felt der hvor breadcrumsne var på de andre sider... kunne man ikke helt fjerne dette hvide felt så kunden ikke skal scrolle så meget!?

- at det virker godt at man på "kasse siden"/ check ud siden har fadet alt det ikke vigtige. Man kunne dog diskutere om selve kurven i højre side og så skulle fjernes da den er overflødig her... varerne kan de jo se på siden og "til kassen" knappen fører jo kun til at de reloader siden (bliver sendt til siden igen).

- at det er interessant at man lige pludseligt på check ud siden kan se at varen er på lager hvilket selvfølgeligt er fint men den funktion savnede jeg på produkt siden.

- at brugen af gavekort-modulet er "interessant". Hvis du aktivt bruger gavekort så se bort fra dette. Hvis ikke du bruger dette så deaktiver dette! Kunderne springer blot fra selve købsprocessen og begynder at google efter gavekort/kupon-koder til din shop + distrahere alle de andre kunder som ikke har et gavekort. Evt. kunne man oprette en anden checkud side for kunder med gavekort ala. linket til registrerede kunder.

- at det kunne være smart på check ud siden hvis der bare var et felt der hed navn istedet for 2 felter med fornavn og efternavn. Det samme kunne gøres med postnummer og by (et felt!). Alternativt kunne man lave auto-udfyld for by-feltet nu hvor kunden først skriver postnummeret. og telefonnummer feltet ??? -ringer du ofte til kunder? - er det et meget vigtigt felt? husk at gøre dit check ud flow så let og enkelt for kunden!!! Glemmer man at udfylde nogle felter bliver man mindet om det... Men nogle af de påmindelser er ikke oversat - det burde står på dansk!

- at din side "kundeudtalelser" er et skridt i den rigtige retning for troværdighed... men ikke så troværdigt da de bare står i plain tekst. Du mangler billeder af kunden der udtaler dette mv. for virkeligt at spille på troværdigheden (ved godt det kræver lidt indsats). Overvej evt. samarbejde med trustpilot!

- at du på siden "om mobil4u.dk" evt. burde have et billede af dig selv i pænt tøj (jakkesæt) for at give troværdighed = kunden kan se personen bag webshoppen.

- at der virker mærkeligt, at på siden "handelsbetingelser" er noget af teksten grå !???! -samt er du helt sikker på at "sådan handler du hos os" punkterne stemmer overens med trinnene på webshoppen !? - nu har jeg af gode årsager ikke gennemført et køb men har indtil indtastning af dankort oplysninger fx. ikke set en "godkend handelsbetingelser" knap (hvis den kommer efter dankort oplysninger så glem dette punkt).

- du skriver på webshoppen (vist med billeder) at du modtager dankort, visakort, mastercard og bankbetalinger. Du skriver på siden handelsbetingelser at du modtager dankort, visa dankort og mastercard. på betalingssiden viser du (Ewire) at du modtager dankort, visa kort, mastercard og visa electron. Ingen af disse 3 steder stemmer overens med hinanden = forvirring !!!

- at det er mærkeligt at du på om mobil4u.dk siden skriver at hvis man er under 18 år skal bede en voksen fortage købet og på handelsbetingelser siden skriver at man som under 18 år blot skal have sine forældres samtykke for selv at handle... 

men alt i alt en meget god side... med lidt arbejde kunne den sikkert komme "helt op at ringe"... jeg ved godt at mange af mine forslag er små ting men det er detaljen der vigtig!

Hvis du er i tvivl om hvad jeg mener er du velkommen til at spørge uddybende...

God fornøjelse!

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)