Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til Investorer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er Jan Rasmussen

Jeg driver en lille it-forretning sammen med 2 andre.
Mens vi har haft butikken er jeg kommet på en idé til at gøre hverdagen lettere for alle der har en forretning inden for EDB-branchen.
 
Det omhandler en hjemmeside/portal som vi er igang med at bygge, som vi arbejder på hverdag og aften så ofte vi kan og har tid.
 
Problemet er bare at det tager meget af vores tid, og det går for langsomt fremad, derfor øsnker vi at sælge vores forretning så vi kan koncentrere os om vores nye projekt, og tage det 100% seriøst.
 
Vi har allerede fundet en evt køber til forretningen, problemet er bare at det at de kun vil dække vores gæld til banken og forskellige kreditor som vi har fået ved opstart af virksomheden.
 
Det vi så leder efter nu er investorer der ønsker at høre mere om vores idé som kan hjælpe os med det økonomiske.
Alt udstyr osv har vi, det eneste vi leder efter er penge til lavt lønninger mens vi programmerer en brugbar side færdig som vil tage en 3 mdr''s tid.
 
Er du investorer og ønsker at høre mere om projektet er du velkommen til at skrive til mig på "Jan(a)center-it.dk"
 
Hvis andre har nogle gode idéer, er de os velkommen til at skrive det her i debatten.
 
Ps: Jeg kan desværre ikke skrive for meget om min idé her, efter jeg er bange for andre tager den til sig.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)