Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Macbook 13 oplader via acer

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis jeg nu fandt en oplader der kørte 60W, 16.5V og 3.65A ville jeg så kunne bruge den? lige meget hvilket mærke det er? :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ofrer nu det en orginal koster, så kan du også få din bærbar dækket under garenti hvis den går i stykker

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

thecakei:

Men hvis jeg nu fandt en oplader der kørte 60W, 16.5V og 3.65A ville jeg så kunne bruge den? lige meget hvilket mærke det er? :-)

I teorien ja. Men køb en original.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest.... slap af allesammen!!

Du kan sagtens bruge mac ladern hvis volt er det samme. Ampere skal også være højre end din gamle lader eller det samme...

Derefter skal du sikre at + og - passer til acer opladern...

Hvis følgende passer så er det muligt :D

Mvh

www.NyOplader.dk 

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva er det for noget sludder at sige? :D

En acer computer der f.eks bruger 19v 3.42a kan sagtens bruge en oplader på 19v 5a så læge volt er det samme sker der ikke noget, så tager computern bare det strøm den skal bruge. Den må bare ikke få for lidt :O !

Desuden kan en mac bruge begge  60w eller 85w oplader!

Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej niels lund hansen. Jeg har bare tænkt mig at købe en u orginal oplader til mac, som folk også kalder "replacement oplader" som skulle være præcis den samme oplader, bare ikke orginal. de ligger til 250 kr eller mindre, og det er meget billiger :-) 

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe Ja, det er også det bedste ;)

Men ja, du har sku været heldig med din bærbar! Havde det været en hp eller acer så var den gået sort! Det er sådan med apple bærbar at de har en laderegulator så de kan tage 16.5v - 18.5v ;) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I teorien ja niels, men det er ikke sundt for den. Og igen intet dækker hvis det går galt. Der sidder et ladekredsløb i de fleste bærbare som styre strømmen, så hvis det skal gå galt så er det der, og igen, intet dækket.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

thecakei:

Hej niels lund hansen. Jeg har bare tænkt mig at købe en u orginal oplader til mac, som folk også kalder "replacement oplader" som skulle være præcis den samme oplader, bare ikke orginal. de ligger til 250 kr eller mindre, og det er meget billiger :-) 

De kan vel umuligt være i lige så dårlig kvalitet som de originale ladere Apple sælger.

Skal selv til at købe nummer 3 lader til min mackbook pro - de går jo i stykker konstant.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)