Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges til oversættelse fra dansk til engelsk (amerikansk)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg er på jagt efter en dygtig oversætter, der kan oversætte fra dansk til engelsk – og som er villig til at indgå en resultataftale omkring projektet. 

Der er allerede en oversætter på projektet, men da der er tale om meget tekstmateriale, som skal oversættes, har vi brug for endnu en oversætter.

Projektet er lovende og eksisterer allerede på dansk, men alt det vil jeg gerne fortælle mere om, hvis du kontakter mig.

Håber at høre fra nogle oversættere derude.

Mange hilsner

Joel Grøndrup

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Joel

Why do  you want American English in particular? Not every Brit sounds like a toff and writes like a Victorian, and I don't like "whilst" either.

Jeg har 25+ års erfaring med dansk-engelsk oversættelse af alt muligt, inkl. websider. God pris. Arbejder i Trados, som bl.a. betyder, at siderne kan rettes til over tid uden genoversættelse af eksiternde tekster.

Med venlig hilsen / HOpe to hear from you soon!

Hugh Matthews

translations@hughm.dk / hugh-matthews on amino

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hugh,

Godt at høre fra dig.

Vores målgruppe er primært amerikanere, derfor... Men du lader til at være rigeligt kompetent til at klare de nuancer, der måtte være.

Jeg sender dig en e-mail.

De bedste hilsner

Joel 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1753
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi Joel

This sounds like an interesting project. Could you send me some details? I'm a full-time freelance Danish to English translator. You can see my profile here on Amino along with some positive feedback from clients. I look forward to hearing from you. Thanks.

Andrew
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)