Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan regner du det ud? Pris for rengøring

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej en ven kom til mig og spurgte da han gerne vil starte et rengøring ejendomsservice firma. om hvordan man regner det ud på hvis man har 3 store blokke af 10 opgange af hver blok, til 6 sal plus 5 blokke og 5 opgange af hver blok til 3 sal hvis du skal gi et bud på det om hvad det vil koste at feje og vaske trapperne hvordan regner man det ud hvis man har et firma?, nogen som kan komme med et eksselmpel regne stykke på hvordan i gør. når i skal finde ud af hvad det koster??

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Han må have en ide om hvor lang tid det vil tage ham og derfra lave et tilbud ud fra timeantal og så hans timeløn. I hans timepris skal han huske at det skal dække diverse omkostninger foruden hans egen løn.

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg havde rengøringsfirma for rigtig MANGE år siden, mener jeg at jeg tog omkring  kr. 25+ moms +/- pr etage i københavn Nordsjællands området, det var inkl. fejning afstøvning af balustre mv. en gang om ugen(eller var det mdr?.)inkl feje under måtter! 20 kr. pr etage  hvis måtter ikke skulle flyttes!

Over 5 sammen hængende opgange var der rabat på de efterfølgende 10%, over 15 sammenhængende opgange gav jeg vidst op til 20% på efterfølgende.

Der var selvfølgelig nogle steder der lidt dyre og andre lidt billiger afhængig af om det var meget befærdet trapper med en del børn osv, eller det var ældre menesker i Hørsholm der altid tog skoene af  Stick out tongue- men lidt en tommelfinger reg.l mht til pris.

Hovedrengøringen x jeg med 8 pr etage får at få en pris på dette, de vil sige på en 3 etagers ejendom  3x 25=75 x  = 600 kr pr opgang.

Priserne er hvad jeg husker for 20 år siden(faktisk utrolig man ikke har glemt dem endnu- men det var gode penge  i det den gang)..

Jeg vil tro at den rigtige pris nu ligger på 30-35 kr pr etage(priserne er presser rigtig meget på grund af mange firmaer osv, så priser er ikke fulgt så meget med)

Det var min erindring som jo ligger lidt tilbage, så en smule kan have ændret virkligheden Skype-Giggle- men at regne i etage og finde en pris derfra er altid letter som udgangspunkt når man skal regne priser

Håber det gav lidt mere hjælp en forvirring!

Bedste hilsner

Bo Schønemann

Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej det hjalp rigtig meget dog er det eneste bare hvordan ser regne stykket ud hvis du har 3 blokke til 6 etage der ca 10 opgange du tager ca 10 på en dag plus fejning af gade hvordan ser regne stykket så ud med løn moms og det hele??

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du os gerne sende til broloes1987@Gmail.com

Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej tonny vil lige hører om du ikke har noget ledig arbejde da jeg står pt og søger :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en pm men hvad du søger og hvad dine priser er

Fra Odense
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Fra  ProLite Development Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Prøv at tag et gik på www.cleanmanager.dk og www.cleancalculator.dk værktøjerne kan hjælpe dig igang med at drive et proff. rengøringsfirma...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)