Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opnås virksomhedsprofil i højre kolonne i det organiske søgefelt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Klinikken Munkebo Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vises nogle virksomheder med billeder, maps og lignende i højre kolonne i det organiske søgefelt og hvordan opnåes dette?

Ex Googlesøgning (privathospital vejle)

https://www.google.dk/#hl=da&gs_rn=1&gs_ri=hp&tok=3iq2QWO551Or-CQ2p3MYig&pq=privathospital%20odense&cp=16&gs_id=9c&xhr=t&q=privathospital+vejle&pf=p&safe=off&tbo=d&sclient=psy-ab&oq=privathospital+v&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.1355534169,d.bGE&fp=4c535196ed9e3395&bpcl=40096503&biw=1366&bih=705

På forhånd tak for hjælpen.

Peter

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Google Places du ser der, som er integreret i den almindelige søgning. For at opnå det skal du oprette dit firma på Google Places, hvilket bla kræver en fysisk adresse.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Klinikken Munkebo Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok det havde jeg måske mistænkt.

Vores virksomhed tilbyder forskellige specialer herunder kiropraktik, fysioterapi og massage.

Umiddelbart har vi en google places konto og vi bliver vist hvis man søger efter kiropraktik og vores lokalitet, men ikke hvis vi søger efter de øvrige specialer. Hvordan kan vi opnå dette?

Hvis jeg går ind på¨siden, hvor jeg kan redigere virksomhedsinfo står vi tilmeldt kategorierne kiropraktik, fysioterapi og massage, men vi fremkommer kun med en placering (rød dråbe med bogstav), hvis jeg søger efter kiropraktik og lokalitet.

Hvor kan jeg ændre, således at vi bliver fundet på alle vores specialer?

På forhånd tak.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om Google har lavet det om, men man plejer kun at kunne have en Places profil pr. firma adresse. Men. Du kan tilføje de andre services på din eksisterende profil, der er plads til fem stk. og tilføje dem til din beskrivelse på profilen også :-)

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Klinikken Munkebo Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jesper

tak for svaret, mens du skrev, fik jeg lige gjort mit spørgsmål lidt tydeligere. Giver det anledning til andet svar?

Jeg tænker bare, at det ikke giver mening af være udelukket fordi man er flere selvstændige på samme fysiske adresse? eller hva.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret. Og det er som sådan heller ikke det Google gør. Men har firmaet et samlet navn? Ellers hvis hver behandler er selvstændig bør de vel kunne få sin egen profil.

Du kan læse lidt om Places optimering her: http://www.toprankblog.com/2011/12/optimize-google-place-page/

Det med adressen, sidst jeg arbejdede med Places, var problemet mest at få deres postkort med pinkode, det kunne kun lade sig gøre hvis adressen og firmanavnet fandtes på postkassen, kan tildels være post Danmarks skyld dog.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Klinikken Munkebo Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige tjekket med et andre virksomheder, som ligeledes tilbyder flere specialer og de kan godt findes på places under samme profil. Men spørgsmålet er så, hvordan jeg ændrer min profil til at blive vist ved søgning efter de forskellige specialer?

Håber du kan hjælpe :-l

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Klinikken Munkebo Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja firmaet har et samlet navn.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig lige en privatbesked med link til din Places profil, så tjekker jeg lige den og konkurrenterne, free of charge :-)

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Klinikken Munkebo Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg skal vel ikke tilføje vores specialer og navne på postkassen? undskyld min inkompentence :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)