Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør moms, fakturering og regnskab lettere med Billy’s Billing

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Os fra Billy’s Billing vil gerne ønske alle et godt nytår, og hvis du ikke allerede er bruger hos os, så er det måske på tide at gøre din fakturering, momsafregning og regnskab lettere og skifte over i det nye år.

Er du kunde hos E-conomic, SummaSummarum eller blot ikke ved, hvor du skal starte, så hjælper vi dig godt fra start med gratis mail- og telefonsupport.

Læs hvad vores seneste brugere har udtalt på https://billysbilling.dk/feedback


Hvad siger kunderne…

“Har lige oprettet min første faktura og det er så stjerne nemt og gennemført godt lavet at man næsten får tårer i øjenkrogen! Goodbye e-conomics

- Michael, Thingmand

 

"Jeg er tilflytter fra e-conomic har er ualmindelig glad for billysbilling, som regnskabsprogram og daglig status på min virksomhed. Flytning af konti fik jeg stor hjælp til at supporten, både via telefon og chat. Regnskabsprogrammet er så nemt og overskueligt som noget jeg nogensinde har prøvet, tak for det billy :)”

- Kenneth, Sikkerhedseksperten ApS

 

Værdien ved Billy’s Billing er:

- Yderst brugervenligt, nemt og hurtig bogføring
- Målrettet til iværksættere og mindre virksomheder
- Du kan komme i gang for kun 89 kr. pr. md.
- 30 dage gratis prøveperiode
- Ingen binding og gratis introduktion af fagkyndig revisor

 

Prøv gratis i 30 dage og kom i gang for kun 89 kr./md.

Et nyt år er i gang, prøv programmet gratis på www.billysbilling.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lige få en ekstra kundeudtalelse med på vejen:

Simon fra Billig-Skribent.dk

"Jeg er fuldt ud tilfreds med regnskabsløsningen, som Billysbilling tilbyder. Let og elegant kan man holde styr på sine indtægter og udgifter"

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hopper da lige med på vognen. Jeg har brugt Billys Billing i ét år, og det har bare fungeret super :-) Det er let, gennemført og samtidig billigt.

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er I bare rare, tusind tak for de fine udtalelser - jeg har allerede sendt dem videre til resten af teamet. Go' dag! :-)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super regnskabsprogram og når man så kan få det til at bogfører selv med sin shop er det jo super! Lavede et blog indlæg på min egen blog, om noget jeg synes var bedre ved dynaccount, da jeg ville teste begge systemer. De så mit indlæg, hvordan de fandt det ved jeg sgu ikke, men de skrev en mail til mig, hvordan jeg kunne bruge billys så det gjorde det samme! :) Super godt! :)

Mvh Lasse

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Lasse :)

Vi følger jo gerne med på nettet omkring, hvad folk skriver om programmet. Dette bruger vi meget i vores udvikling af siden og programmet.

Husk at man kan blive Billy's Billing ambassadør og tjene penge til sit eget abonnement. Du kan læse mere om det her: https://billysbilling.dk/ambassador-affiliate

Det er jo godt for både os og dig :)

Mvh
Toke

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også glad for at bruge Billys Billing, men jeres nye hjemmeside er godt nok svær at "sælge" ud fra. Man skal klikke sig ind på hver enkelt "Læs mere" for at finde info. Hvorfor ikke bare vise "Læs mere teksten" som standard? Det fylder mindre end de gigantiske billeder som er intro til "Læs mere" teksten. Når man går ind under "Funktioner" får man ved en skimning af siden absolut ingen funktioner vist :)

Men et dejligt simpelt produkt når man er kommet i gang!

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Tusind tak for feedback. Vi er stadig i gang med at finde den helt rigtige udgave af siden "funktioner". Idéen er, at man kan finde alle funktioner på samme side, men at man skal have mulighed for kun at læse dem, men har lyst til.

Vi kan dog godt se, at det bliver til meget scroll, hvis man gerne bare vil have et overblik over de enkelte funktioner.

Men vi er da glade for, at du synes om programmet enkelthed derudover :)

Mvh
Toke

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ligeledes stille mig i køen af tilfredse kunder. Har brugt Billy's Billing i lidt over ét år nu, og programmet dækker fuldt ud alt, hvad jeg har haft brug for indtil nu.

I starten var jeg lidt træt af, at der ikke fandtes en integration til webshops, som kunne automatisere det manuelle arbejde, som det jo ellers almindeligvis er at lægge fakturaer ind - en meget vigtig funktion for en webshopejer. Siden hen har jeg dog heldigvis fået integreret Billy's Billing og Shopify, så nu er det problem løst, og Billy's Billing kører fuldstændig optimalt igen Smile

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også super tilfreds med BillysBilling - let og overskueligt og let at finde rundt i - Meeeeen kunne man ikke få lidt mængderabat, når man skal håndtere mere end et firma? :D

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)