Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bookkeeper.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har nu forsøgt mig lidt frem med at forsøge at få lavet min hjemmeside. Jeg er ikke så skarp indenfor det her område, og jeg har haft lidt problemer mht. indsætning af billede  - hvilket også fremgår af hjemmesiden...

 

Ville gerne hvis nogen vil komme med nogle inputs/feedback til hvordan jeg løfter niveauet på siden. Især ville jeg gerne have billedet tilpasset.

 


 

Der mangler nok også lige at blive tilføjet noget tekst og måske en side eller to

 

Jeg vil være meget taknemmelig for noget konstruktiv kritik og gode input.

 

Mvh. Karsten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Det der med en masse ens billeder er virkelig irriterende..

 

Din tekst forstår jeg ikke..........

 

Prisen for bogholderimæssig assistance og rådgivning er kr. 200 i timen. Prisen er ex. moms, eftersom der ikke ønskes en omsætning over kr. 50.000. Faste priser kan naturligvis også aftales.
 

"på" kan fjernes

 

Det sidste med fed........jeg aner ikke hvad du mener...sorry

 

Måske skulle du søge lidt tråde igennem, så du kunne få en smule proff. hjælp


Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karsten,

Super koncept - jeg forstår heller ikke hvorfor du nævner de 50.000,- som en maks. grænse. Uanset hvad grunden er, så slet det. Det virker ikke super prof. at sætte en begrænsning. Hvad nu hvis du fik virkelig stor succes med siden (om måske blev nød til at hæve din timeløn) - så kunne det måske udvikle sig?

Jeg synes du skal skrive lidt mere specifikt, hvad det er du kan tilbyde. Som nu-udklækket iværksætter kunne jeg meget vel tænkes at bruge dig, men det ville være rart med en mere detaljeret beskrivelse. Noget som gav mening for mig, som ikke fatter en bjælde af regnskaber!

Om billederne i toppen er generende eller ej er en smagssag.

Held og lykke - i''ll be watching you

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Ah...nu fattede jeg det med de 50K.....sagen er, at man altid angiver pris ex. moms.....derfor fattede jeg intet

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Kiggede lige hurtigt din side igennem.

 

Fandt over følgende skrivefejl:

 

"Mine forhåbninger med bookkeeper med bookkeeper.dk er at forsøge at skabe et netværk i København"

"Lønadministration er ligesom bogholderi en administrativ byrde for den mindre virksomheden"
 

Ellers ser det helt fint ud.

 

Held & lykke med det.



Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for responsen indtil videre.

 

Jeg har taget Jeres forslag til mig indtil videre og tilrettet siden ud fra Jeres feedback.

 

Mht. billederne så vil jeg gerne have billedet tilpasset cellen, så det ikke fremkommer flere gange. Ingen der har et bud på hvordan det kan løses?

 

Mvh. Karsten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)