Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbningstilbud! 5 logo'er for kun 500 kr per styk

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer og andre! 

Jeg kan selvfølgelig godt se, at det måske ikke var helt smart det jeg havde gjort og i den sammenhæng ikke kommet med alle de informationer som I har krav på, der undskylder jeg og vil nu prøve at rette op på min fejl.

Situationen er den, at jeg gennem længere tid har været i kontakt med et par udenlandske designere, som jeg har fået skabt så godt et "venskab" til, at vi nu blev enig om, at jeg skulle prøve at skaffe noget arbejde for dem her i Danmark da de godt kunne tænke sig at tage udforingen op på et nyt marked.
Man kan vel sige, at vi arbejder freelance for hinanden når vi har brug for det.  
Håber det har givet et lidt bedre indblik I hvad det jeg går og foretager mig og hvordan jeg har tænkt mig virksomheden vil blive bygget op.

Endnu engang vil jeg gerne undskylde for min lidt misvisende tråd. Men nu er alt fremlagt og håber ikke det har skabt alt for mange problemer og håber endvidere, at det ikke vil ændre alt for meget. 

- Jeg er nu igang med at skrive til dem som allerede har bestilt et logo og fortalt dem om situationen, således at de har mulighed for at afbestille det igen, hvis det er ønsket. 


Ha' en super dag allesammen

Venlig Hilsen
Andreas Rom Knudsen :-) 

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager du stadig imod bestillinger? :)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Rom Knudsen:

Hej Christoffer og andre! 

Jeg kan selvfølgelig godt se, at det måske ikke var helt smart det jeg havde gjort og i den sammenhæng ikke kommet med alle de informationer som I har krav på, der undskylder jeg og vil nu prøve at rette op på min fejl.

Situationen er den, at jeg gennem længere tid har været i kontakt med et par udenlandske designere, som jeg har fået skabt så godt et "venskab" til, at vi nu blev enig om, at jeg skulle prøve at skaffe noget arbejde for dem her i Danmark da de godt kunne tænke sig at tage udforingen op på et nyt marked.
Man kan vel sige, at vi arbejder freelance for hinanden når vi har brug for det.  
Håber det har givet et lidt bedre indblik I hvad det jeg går og foretager mig og hvordan jeg har tænkt mig virksomheden vil blive bygget op.

Endnu engang vil jeg gerne undskylde for min lidt misvisende tråd. Men nu er alt fremlagt og håber ikke det har skabt alt for mange problemer og håber endvidere, at det ikke vil ændre alt for meget. 

- Jeg er nu igang med at skrive til dem som allerede har bestilt et logo og fortalt dem om situationen, således at de har mulighed for at afbestille det igen, hvis det er ønsket. 


Ha' en super dag allesammen

Venlig Hilsen
Andreas Rom Knudsen :-) 



Sådan, pisse godt gået :-)!

Og held og lykke med det samarbejde fremover!

Måske i skulle have jer en fælles hjemmeside med jeres profiler på, så det meget nemmere i fremtiden for kunder? :-)

Og selvfølgelig på de sprog i nu kan, tysk f.eks :)

Mvh Chris 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc, ja der er stadig åbent for bestilling :-) 

Tusind tak Christoffer! Det med hjemmesiden kunne måske godt være en mulighed, vil jeg lige fremlægge for dem :-)

Ha' en super dag!

Venlig Hilsen
Andreas Rom Knudsen  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen allesammen :-)


Så er det første logo blevet leveret og vi ønsker stadig, at forsætte tilbuddet med logodesign for 500 DKK. Så har du brug for et logo, kan vi helt sikkert hjælpe dig. Der betales ikke moms af beløbet da vi endnu ikke er moms registeret. 

  


Ha' en super dag allesammen! :-)

Venlig Hilsen
Andreas Rom Knudsen 

Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig lige en mail. kunne godt være interesseret 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus :-)

Så er der sendt en besked afsted til dig.

Ha' en super dag!

Venlig Hilsen
Andreas Rom Knudsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadig åben for tilbuddet hvis der er nogle som ønsker et billigt logo :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev endnu et logo leveret til en glad kunde! :-) På grund af den gode feedback vi har modtaget har vi nu besluttet os for, at tage skridtet videre og vil i den anledning tilbyde bannerdesigns. Tilbuddet med logo og visitkort design gælder desuden stadig, hvis nogle kunne være interesserende.

Ha' en super aften!

Venlig Hilsen
Andreas Rom Knudsen :-)   

Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Kan du prøve at lave logo til min massage klinik www.masahe.dk. klinikken er kendt for at vi trykker meget. Jeg forestille en muskelmand nakke og skulder. Halvdel muskel og halvdel skelet. Kan du sende nogle forslag.

Vh

Robert

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)