Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kendskab til Socialengine.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´s.

Jeg vil lige høre hvad jeres kendskab er til Socialengine.com, og om det er forholdvis enkelt at gå til, eller er det hardcore webprogramering?

Jeg skal lave en platform der understøtter profiloprettelse, forums, oplæg, og evt. online chat

Håbe i kan gøre mig klogere :)

Venlig Hilsen
Glen Blæsbjerg

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen

Jeg kender til Social Engine og jeg sidder selv og leger med den. Den kan alt det du ønkser uden at du skal kode i den. Alt kan sættes op i admin-interfacet og du kan få mange plugins til det.

Det er meget nemt at bruge.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Jeg har nu været inde og oprette mig og betalt de 39 $ det koster for en mdr. Jeg synes ikke rigtig jeg kan få lov til så meget derinde, altså uden at skulle betale ydeligere for tingene. fx kan jeg ikke finde og oprette nogle temaer, uden det koster min 30 $. Kan du hurtigt oplyse hvilen "vej" ind i systemet jeg skal gå?

Venlig hilsen

Glen Blæsbjerg

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen

Hvis du nu havde sagt til så kunne jeg have givet dig adgang til min test-installation :) Men det kan jeg gøre senere idag. Jeg kan ikke guide dig igennem det da jeg er presset på tid pt men du kan rode lidt med det.

Det du har oprettet dig i er deres cloud løsning som kan mindre end den jeg sidder med. 

/Niels

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå for faen, ja så skulle jeg have ventet lidt. Det kunne være ret interessant og se din test-installation. vil jeg sætte stor pris på.

Venlig hilsen

Glen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)