Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside og domæne som privat, træk moms fra senere som firma

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
er jo også kun 7 gange mere end du skal betale hos webhosting.dk så det er jo sikkert iorden :-)

"Vanens magt" og "Man ved hvad man har, men ikke hvad man får" ;-)

Inspireret af din prissammenligning, tjekkede lige op på hhv. one.coms og webhosting.dks priser.

Som jeg umiddelbart kan se det, måske tager jeg fejl, ligger webhosting.dk fra 422,50 kr./år inkl. moms (erhverv). Iht. chatsamtale med one.coms support i dag, ligger de på 360 kr inkl. moms (dog ser det ud til den pris er højere end den jeg kan beregne på deres hjemmeside).

Uanset hvad, ser det altså ud til at webhosting.dk er dyrere end one.com. 

MEN .. det ser også ud til man får mere plads hos webhosting.dk. Det har jeg bare ikke brug for til at begynde med.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus:
Uanset hvad, ser det altså ud til at webhosting.dk er dyrere end one.com. 

 

de sælger mig bekendt php webhotel for 1.25 det første år og tager kun 44 kr for et domænenavn. Derefter koster det 298.75 så hvad du end har kigget på er det ihvertfald ikke det samme.

Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
de sælger mig bekendt php webhotel for 1.25 det første år og tager kun 44 kr for et domænenavn. Derefter koster det 298.75

Det ser billigt ud. Men det er jo kun første år. Derefter bliver det noget dyrere end ved one.com som ligger på 210 kr/året. Eller har jeg misforstået noget?

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus:
Derefter bliver det noget dyrere end ved one.com som ligger på 210 kr/året

ja det er rigtigt, til gengæld har du et hav af faciliter du ikke finder nogen andre steder, ikke at man har brug for dem, men det får man måske senere, f.eks kan du teste php 5.4 og 5.5 af imedens du har et side kørende på f.eks php 5.3, kan man ikke andre steder, og tro mig... det vil du blive glad for hvis du skal opgradere etc etc. One.com har den ide at de bare opgraderer alle deres servere en nat og så er der oceaner af ting der ikke virker, slipper man for med det system der, derudover er der jo masser af plads til mails etc etc.

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)