Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen betaling og Fjendtlighed

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy B. Torpegaard:

Tag dig ikke af Mikkels facon. Det er hans alene :) Lidt grov og firkantet, men meningen er god nok. Du har været for flink, for nem osv. Og ja, det siger noget om dig, men det siger noget positivt om dig. Men skal du klare dig i den her del af branchen, må du få hård hud mellem tænderne og sige fra. Det tjener din forretning bedst muligt. Og det bygger dig op som person. Ingen skal røvrende andre. Og venner kommer og går. De rigtige bliver - de andre siver væk. Sådan er det. Du har lært af det.

Var det mig, der stod i din situation, ville jeg ikke tøve ret mange sekunder, før jeg satte en spand kaffe over og gik i gang med at fjerne siderne (og evt. sætte en anden op, hvor der stod, at man ikke skal lave forretning med din "ven"). Du skal ikke lade dig udnytte og det skal han vide, at du ikke gør.

Held og lykke med det. 

Mange tak for dit svar.

selvom jeg bed det siger noget positivt om mig har det, det sq med at røvrende mig desværre.

men jeg vil gøre mit for han får en lærestreg, hvordan det ved jeg endnu ikke

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

chhoje:
men jeg vil gøre mit for han får en lærestreg, hvordan det ved jeg endnu ikke

Hvis du er sikker på, at du har retten på din side, kunne du også kontakte en advokat for en hurtig snak. Vinder du, er der god chance for, at det er ham, der kommer til at betale sagens omkostninger. Men det vil en advokat kunne vejlede dig meget bedre om end mig.

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil prøve . tak !

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Christoffer Tornbjerg:

chhoje:

Jeg ved ikke om jeg syntes det er hævngerrigt at fjerne siden, han har jo aldrig betalt for den og jeg har ophavsretten til det hele.

jeg må tænke over hvad jeg gør. 

det piner mig mere at jeg har ladet mig røvrende af en jeg betragtede som en af mine bedste venner end det piner mig at jeg har tabt tid og penge 



Slet ikke hævngerrigt :-)
Jeg havde gjort det UDEN at tøve.
Der er bestemt intet at tænke over hvis du mener du har lavet ydelser til værdi af 100.000+ kr.

Ja, det træls, men nu når han bare gør det, så giver du forhåbentlig igen! :-)

Jeg håber du overvejer meget konsekvenserne af sådan en handling... For så går det fra at være en uenighed om pris/manglende betaling til en direkte lovovertrædelse, som kan straffes... 

Selvtægt er og bliver ulovligt, lige meget hvor træls situationen er. Og hvis din "ven" er sådan der nu, så kan jeg godt forudse, hvordan han bliver, hvis du piller siden ned... 



Nu er jeg meget forvirret..

Opretter skriver han ejer alt på siden, systemet, shoppens opsætning mm.
Så har han da også retten til at trækket stikket ud og sige stop ?
Hvis det HANS programmering mm der er brugt, så har han også retten til at fjerne det, da det er hans, lavet i den gode tro at han fik betaling (i form af overskuddet).
Da han så intet får, kan han jo bare pille systemet ned, sætte en ny side op:
"Betal mig, eller køb en ny shop.."
Eller sådan noget.
Det er jo hans.
Hvis han kan ændre på siden = han er administrator, og han må jo gerne lave en "dump" side som admin da han er admin pga hans "ven" har givet ham lov..



Forresten: OPRETTER?
Er det dit domæne??? - så bliver det rigtig sjovt nemlig :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christoffer Tornbjerg:

Fashion-Seller:

Christoffer Tornbjerg:

chhoje:

Jeg ved ikke om jeg syntes det er hævngerrigt at fjerne siden, han har jo aldrig betalt for den og jeg har ophavsretten til det hele.

jeg må tænke over hvad jeg gør. 

det piner mig mere at jeg har ladet mig røvrende af en jeg betragtede som en af mine bedste venner end det piner mig at jeg har tabt tid og penge 



Slet ikke hævngerrigt :-)
Jeg havde gjort det UDEN at tøve.
Der er bestemt intet at tænke over hvis du mener du har lavet ydelser til værdi af 100.000+ kr.

Ja, det træls, men nu når han bare gør det, så giver du forhåbentlig igen! :-)

Jeg håber du overvejer meget konsekvenserne af sådan en handling... For så går det fra at være en uenighed om pris/manglende betaling til en direkte lovovertrædelse, som kan straffes... 

Selvtægt er og bliver ulovligt, lige meget hvor træls situationen er. Og hvis din "ven" er sådan der nu, så kan jeg godt forudse, hvordan han bliver, hvis du piller siden ned... 



Nu er jeg meget forvirret..

Opretter skriver han ejer alt på siden, systemet, shoppens opsætning mm.
Så har han da også retten til at trækket stikket ud og sige stop ?
Hvis det HANS programmering mm der er brugt, så har han også retten til at fjerne det, da det er hans, lavet i den gode tro at han fik betaling (i form af overskuddet).
Da han så intet får, kan han jo bare pille systemet ned, sætte en ny side op:
"Betal mig, eller køb en ny shop.."
Eller sådan noget.
Det er jo hans.
Hvis han kan ændre på siden = han er administrator, og han må jo gerne lave en "dump" side som admin da han er admin pga hans "ven" har givet ham lov..



Forresten: OPRETTER?
Er det dit domæne??? - så bliver det rigtig sjovt nemlig :-) 

det ligger på min dns server så og det er overflyttet til via dkhostmaster så ja i teorien hvad har du itankerne da ? 

jeg har lukket siden nu, slettet hvad der er at slette, selvfølgelig taget backup hvis nu det skulle vise sig han betaler alligevel

(URL fjernet af moderator)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

chhoje:

det ligger på min dns server så og det er overflyttet til via dkhostmaster så ja i teorien hvad har du itankerne da ? 

jeg har lukket siden nu, slettet hvad der er at slette, selvfølgelig taget backup hvis nu det skulle vise sig han betaler alligevel

(URL fjernet af moderator)



Genialt lavet :-)

Så håb på han betaler.

Tænker bare at hvis han bliver hidsig og gør det til en sag som i så skal have i langdrag, så har du måske som bevis brevet på at det dig der har registreret det? :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christoffer Tornbjerg:

Nu er jeg meget forvirret..


Opretter skriver han ejer alt på siden, systemet, shoppens opsætning mm.
Så har han da også retten til at trækket stikket ud og sige stop ?
Hvis det HANS programmering mm der er brugt, så har han også retten til at fjerne det, da det er hans, lavet i den gode tro at han fik betaling (i form af overskuddet).
Da han så intet får, kan han jo bare pille systemet ned, sætte en ny side op:
"Betal mig, eller køb en ny shop.."
Eller sådan noget.
Det er jo hans.
Hvis han kan ændre på siden = han er administrator, og han må jo gerne lave en "dump" side som admin da han er admin pga hans "ven" har givet ham lov..

Jeg er ligeglad med, hva opretter skriver, tror, mener eller synes. Loven er som loven er, og den har trådstarter så valgt at bryde...

Og nej man ejer intet, når man har udleveret det til kunden... Men jeg hopper ud, så kan i selv sidde og piske en stemning op og hygge jer, indtil realiteterne måske går op for jer imorgen eller en anden dag...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja og al kommunikation med hans udbyder, freelanceren , alle hans kontakter der er brugt til moduler, samt vores egen kommunikation via mails, sms'er, facebook beskeder, skype, livezilla mm.

Jeg som jeg lige har sagt til freelanceren , så er jeg villig til at gå på kompromis.

Den tid jeg har brugt på rejser, samt de penge jeg har betalt , samt det ene logo og det han skylder freelanceren, hvis han betaler det så beløb som er 36363 kr,- inkl moms, så er jeg villig til at åbne siden og gendanne den som den var og så ikke gøre mere ved det, men nu må vi se hvad det bliver til  

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

chhoje:
Jeg er elendig til at være et svin, deraf sikkert også problemet.


Det synes jeg ellers det kan lyde til at du er supergod til at være over for dig selv.

Jeg sidder faktisk og bliver ret harm over hvad du tilsyneladende har ladet andre byde dig.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Christoffer Tornbjerg:

Nu er jeg meget forvirret..


Opretter skriver han ejer alt på siden, systemet, shoppens opsætning mm.
Så har han da også retten til at trækket stikket ud og sige stop ?
Hvis det HANS programmering mm der er brugt, så har han også retten til at fjerne det, da det er hans, lavet i den gode tro at han fik betaling (i form af overskuddet).
Da han så intet får, kan han jo bare pille systemet ned, sætte en ny side op:
"Betal mig, eller køb en ny shop.."
Eller sådan noget.
Det er jo hans.
Hvis han kan ændre på siden = han er administrator, og han må jo gerne lave en "dump" side som admin da han er admin pga hans "ven" har givet ham lov..

Jeg er ligeglad med, hva opretter skriver, tror, mener eller synes. Loven er som loven er, og den har trådstarter så valgt at bryde...

Og nej man ejer intet, når man har udleveret det til kunden... Men jeg hopper ud, så kan i selv sidde og piske en stemning op og hygge jer, indtil realiteterne måske går op for jer imorgen eller en anden dag...



Det jo som sådan ikke udleveret? han har ingen betaling fået, så tager man som regel produktet tilbage?
 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)