Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til hjemmeside om styrketræning, kost og motion.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sammen med en ven i færd med at starte en hjemmeside, der skal handle om træning og kost. På hjemmesiden vil der være artikler omhandlende netop dette, og vi vil desuden bidrage med rådgivning til brugerne.

Hvad skal vores hjemmeside hedde?

Afstemning om navn på vores firma.

  • bodyguide.dk (100%)
  • nutriman.dk (0%)
  • bodyupgrade.dk (0%)
  • Totalt antal stemmer: 9
Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig, 

Blot fordi jeg selv har interesse for faget, er jeg lige lidt nysgerrig; Der findes jo en del af den slags hjemmesider i forvejen - Så jeg tænker lidt på, hvad der skiller jer ud fra dem? Og hvad er jeres baggrund for rådgivningen? :)

I øvrigt ville jeg nok stemme på bodyguide - eller en helt fjerde; Nutriguide.. Afhængig af hvad jeres hovedfokus er :) 

- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on! 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bodyguide er da et mega fedt navn, det spænder vidt og i kan få en bred målgruppe :-)

Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nønne:
Der findes jo en del af den slags hjemmesider i forvejen - Så jeg tænker lidt på, hvad der skiller jer ud fra dem?

Vi har et våben i baghånden, men vi vil helst holde det hemmeligt..

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

bodyguide.dk lyder rigtigt godt, men den er da allerede registreret. Ellers fint navn.

Kommer snart...

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan se at bodyguide.dk allerede er hjem for en virksomhed, så hvordan har i tænkt jeg at benytte det navn?

Ang. de andre navne skal i nok være opmærksomme på at hvis i finder på et rigtigt godt navn og smider det her på Amino så kan en anden ske at snubbe det for næsen af jer.

Bodyguide er klar bedre end de andre navne.

(tænkstort der var du hurtigere end mig) :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

jullechrille:
På hjemmesiden vil der være artikler omhandlende netop dette, og vi vil desuden bidrage med rådgivning til brugerne.

Har i et overordnet hoved emne? - Så kunne det ihvertfald være en fordel at få ordet med i jeres URL, så i allerede har en fordel på det ord fra dag 1. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bodyguide - ligesom underbukserne? :)

I min optik bør navnet kunne relateres til jeres "produkt" - Er jeres fokus på overvægtige, så skal man måske genoverveje "totalbøf.com".

Synes ikke jeres afstemning er særlig attraktiv - bodyguide forbinder jeg med underbukserne af samme navn, nutriman lyder som et computerspil og bodyupgrade kunne lige så godt være et koncept for plastikoperationer.

Men okay - bodylab, bodyman, getbig, bestrong og hvad de allesammen hedder.. Måske man har brug for, at tænke i nye baner på et marked som i forvejen er præget af stor konkurrence :) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)