Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny bogholdervirksomhed søger information vdr. Google adv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 3
Fra  contabile.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Med jer alle sammen.

Vi har lige startet en bogholder virksomhed op. I den forbindelse vil vi gerne gøres synlige på nettet. Vi har hørt om google adv.

Er der nogle som har stiftet bekendtskab og har erfaring med  hvordan det fungere  praktisk?

På forhånd mange tak.

mvh Jesper 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Contabile.dk - Bogholder:

Hej Med jer alle sammen.

Vi har lige startet en bogholder virksomhed op. I den forbindelse vil vi gerne gøres synlige på nettet. Vi har hørt om google adv.

Er der nogle som har stiftet bekendtskab og har erfaring med  hvordan det fungere  praktisk?

På forhånd mange tak.

mvh Jesper 

Hej Jesper,

Mener du Google Adwords

Det er et meget stort emne at skulle forklare, men det handler om at du kan købe annoncer i søgeresultaterne på specifikke ord, sætninger osv. Så når folk søger efter "bogholder" kan i købe reklamen i toppen eller siderne. Priserne bestemmes blandt andet udfra ordets popularitet, det vil sige at et ord som "bogholder" vil koste meget mere end "bogholder BYNAVN". Jeg vil anbefale dig at læse på nettet omkring det. 

Der findes flere bøger omkring det, kig på ad-lex som er en bog af eksperten Thomas Rosenstand, som også er aktivAmino.

Der findes også en masse der blogger omkring det, prøv at søg lidt efter det, hvis du finder én så finder du ret hurtigt mange flere. Der findes også bureauer der tilbyder at lave jeres adwords. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 3
Fra  contabile.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det svar: Ok det er mere omfattende jeg lige havde forestillet mig, men sikkert effektivt.. Jeg vil prøve at kontakte de folk I anbefaler ... Endnu engang mange tak for respons. 

Jesper 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret nemt at komme igang med, men ved at starte uden erfaring eller i det mindste at havde læst om det, så risikere du at spilde dine penge. Fordi du typisk vil byde på "bogholder" og det findes der helt sikkert rigtig mange andre der gør, og dine annoncer er måske heller ikke optimeret i top, og derved får du en masse ligegyldige kliks, plus du betaler kassen for dine annoncer.

Hvis du f.eks. byder på "Bogholder Hasseris" så er der færre der byder på den, og du får billigere kliks. Det kan selvfølgelig ikke skabe samme trafik mængde på alene den, men mange bække små :)

Så læs lidt om det først, så du også selv ved hvad det drejer sig om. 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Contabile.dk

Google Adwords kræver, for at opnå success med det, at man sætter sig ind i det. Det er korrekt at man køber søgeord og alt efter hvor meget konkurrence der er, jo dyrere er søgeordene. Men man kan også optimere annoncernes placering på søgeordene ved at have et højt kvalitetsresultat. Samtidig betyder kvalitetsresultatet også noget for hvad du betaler pr. klik. jo højere kvalitetsresultat, jo lavere pris pr. klik.

Kvalitetsresultatet bliver bestemt af din klikfrekvens, din annoncetekst, din konto historik og til sidst om din landingssides indhold, matcher indholdet i annonceteksten.

Google har nogen udmærket artikler om Adwords og kvalitetsresultatet og jeg blogger også selv om Adwords på http://www.ndxmedia.dk/blog, men ellers søg rundt på nettet og Thomas Rosenstand's bog findes i en gratis version, hvor nogle af kapitlerne dog er fjernet fra den fulde version, men til trods er den udmærket.

Hav en god dag.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)