Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sende TrustPilot-seddel med hver ordre?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har webshoppen iCheap.dk, der sælger iPhone-covers. Jeg er nyligt blevet registreret hos TrustPilot..

Tænker derfor lidt, at jeg vil printe en seddel ud, og lægge sammen med faktura i hver ordre jeg sender afsted. På seddelen skal der blot stå, at vi ville være rigtig glade, hvis du ville gå ind på TrustPilot og fortælle din oplevelse med at handle hos os.

Nogle der evt. har erfaringer med dette? 

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Casper Blom gjorde noget genialt mht. trustpilot på webshoppen.

Han sendte en "personlig" mail ud, og præsenterede sig selv.

Dette gjorde at jeg straks gik ind på trustpilot og gav ham et review, da jeg bestilte nogle golfbolde :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er jo selvfølgelig også en mulighed! Tak for dit input! God lørdag :-)

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune,

www.styleguy.dk sender vi altid den mail ud til vores kunder en uge efter bestilling, hvor vi spørger pænt, om de har lyst til at give en anmeldelse, om deres oplevelse med vores webshop. Som tak for bedømmelsen giver vi dem en 10 % rabat, som de kan benytte ved deres næste bestilling.

For at gøre det nemmeste for kunderne, tror jeg at det er nemmest at sende dem en mail i stedet for at vedhæfte en seddel med ordren. Sender du dem en mail, så skal de blot bruge ét klik, og så er de inde på Trustpilot.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:

Hej Sune,

www.styleguy.dk sender vi altid den mail ud til vores kunder en uge efter bestilling, hvor vi spørger pænt, om de har lyst til at give en anmeldelse, om deres oplevelse med vores webshop. Som tak for bedømmelsen giver vi dem en 10 % rabat, som de kan benytte ved deres næste bestilling.

For at gøre det nemmeste for kunderne, tror jeg at det er nemmest at sende dem en mail i stedet for at vedhæfte en seddel med ordren. Sender du dem en mail, så skal de blot bruge ét klik, og så er de inde på Trustpilot.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Jeg har i nogen tid gjort det samme, med personlige mails til hver ordre, ca. en uge efter bestilling. Det har dog ikke resulteret i særlig mange anmeldelser desværre. Jeg synes dog helt klart at man skal teste det for at se om det er besværet værd og om det blot er en irritation for kunden.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Madsen:
Tænker derfor lidt, at jeg vil printe en seddel ud, og lægge sammen med faktura i hver ordre jeg sender afsted.

Jeg kan se at du har et ret stort Trustpilot badge på din hjemmeside, så jeg går ud fra at du er betalende kunde hos dem. I betjeningspanelet er der en guide til hvordan du sætter automatiske feedback e-mails op, så der automatisk ryger en mail afsted med et interval du selv vælger.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rosen, Huu Tan.

Som han ganske rigtig er inde på, så sender jeg en mail ud, 7 dage efter at ordren er markeret som 'afsendt', hvor jeg beder dem om en anmeldelse.

Mailen er meget personlig, og de bliver også bedt om at ringe eller skrive hvis de har nogen spørgsmål. Så kan man også være lidt præventiv ift. negative anmeldelser, og nå at tage dem i opløbet, fremfor at de ligger en dårlig anmeldelse.

Det fungerer rigtig godt.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune.

Må jeg have lov til at spørge hvad du betaler for Trustpilot ? Der er nemlig ikke priser på deres site.

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står på deres side at den mindste pakke koster 795 kr pr måned.

Men det er rigtigt, at man skal kontakte dem for deres øvrige pakker.

Bare deres pris på den mindste pakke er nok til, at jeg ikke skal kaste mig ud i en betalingsløsning med dem med min lille shop.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er godt nok mange penge, men hvis nu det kan være med til at give nogle flere konverteringer kan det måske betale sig ?

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)