Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde min niche

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er,

Jeg er god til at lave klager, og at få noget ud af dem. Udover det er jeg god til at forhandle om gode priser og fair løsninger

Er der noget hvor I tænker at jeg kunne være god til? Måske noget som kunne gavne virksomheder?

de bedste hilsner

Mads Larsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et honorar for at hjælpe private med at klage over virksomeheder, brug så dine gode forhandlingsevner til at få et super godt honorar.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Martin Thorborg har lavet en video, hvor han snakker om at finde sin niche. Jeg ved ikke, om du kan få noget ud af den, men her har du den: "" target="_blank">Find din niche".

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Flyforsinkelse.dk

Prøv at arbejde ud fra grundidéen. Men find et andet område som interessere dig.

Bistå i formulering af klager til:
Forbrugerrådet
www.abtm.dk
OSV
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv garanti for at når du går ind i en sag, så er det gratis hvis kunden ikke får noget ud af det og ellers koster det 300 kr. at få dig til at formulere klagen og følge op på den. Din målgruppe kan være konfliktsky kunder eller kunder som bare gerne vil betale sig fra besværet. Og få så lov af kunderne til at vise sager frem som du har vundet.

En ting du måske kan reklamere med er fx at kunder nok flest kunder oplever at tøj og sko går i stykker for hurtigt og butikken ikke vil bytte. De sager der er rigtig mange penge i bliver nok varetaget af advokater.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en god idé, men hvordan markedsfører jeg det?

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

start med at lave en billig adwords reklame og find ud af hvilken tekst der sælger bedst på både hjemmeside og i adwordsannoncerne. Og så sæt dig ind i klagereglerne for en ting ad gangen og prøv dig frem med hvor der er mest efterspørgsel - brug adwords insigth til at få et hint over hvilke ting folk klager mest over og sæt søgeord og tekst op der matcher. Har du slet ingen penge kommer du sjældent langt med noget som helst, men det her kan testes for under 5000 hvis du selv kan lave hjemmeside og adwords.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer til at tænke på forbrugerrådet har en bagatelgrænse på vist nok 500 kr., så man kan ikke klage over køb under 500 kr. og det koster 300 kr. at klage hos forbrugerrådet eller ankenævn så vidt jeg husker, så hvis du går ind i reklamationer så skal tingene nok koste mere end 500 i al fald. Du kan jo ikke give garanti for kunden får medhold i forbrugerklagenævnet, hvis de bruger dig. Husk også at kunden kan få nok så meget medhold, men det betyder ikke butikken slipper pengene og så skal man ad rettens vej. Ellers er man lige vidt.

Med hensyn til forhandlingsevner - du kan jo tage konkurrencen op med de etablerede kursusvirksomheder og tilbyde kurser i forhandlingsteknik, men hvis du vil ud i virksomhedskurser hvor pengene er, så skal du nok klæde dig varmt på fagligt. Der er mange om buddet.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)