Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pølsevogn Råd.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hej derude

Driver du Virksomhed/selvstendig igemmen en Pølsevogn mv lignende.

vil jeg meget gerne høre fra dig af. Hvis du kan give nonge gode Råd & Rådgivning hvordan Processen forløber fra opstart - lager - til leverandør af fødevare mv. ligende

Skriv gerne en (PM)



Teknisk Designer> (2009) Tømmer> (2011) Multimediadesigner> (2012)

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en pølsevogn. Den er dog meget lille, da jeg er en dværg. De pølser, jeg sælger, er også meget små (cocktailpølser), så jeg er ikke sikker på, at du kan bruge mine råd til noget. Men skriv bare, hvis du gerne vil høre mere om pølsevogn-branchen.

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæhæ størelsen har ingen Betydning.  :D

Bare Pølsevogenen/Branchen er i orden

jeg skriver lige en (PM)

Teknisk Designer> (2009) Tømmer> (2011) Multimediadesigner> (2012)

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

ide-udvikling:
Hæhæ størelsen har ingen Betydning.  :D

Det skal du skam ikke sige. Prøv du at sælge ristede hotdogs i cocktailpølse-størrelse. Sad

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Poulsen:
De pølser, jeg sælger, er også meget små (cocktailpølser), så jeg er ikke sikker på, at du kan bruge mine råd til noget.

Det var skam ingen Fornærmelse. men en Hentydning på at størelsen ikke var Relevant til at du ikke kunne give mig gode Råd!!!!!

Teknisk Designer> (2009) Tømmer> (2011) Multimediadesigner> (2012)

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg fik lige en Ide du måske kunne bruge (fra mig til dig) som sagt du synes ikke det er sjovt at sælge små cocktailpølser: så Hvidt jeg ved elsker Børn Røde/Cocktail-pølser.. & da du har en lille vogn i forevejen så ville jeg Foreslå at du Vider-udvikler dit Koncept til at det bliver en Pølsevogn for børn = kan give den gode effekt at børn plager om at få Dine hotdogs istedet for. hos den Normale Pølsevogn ... alså du ville på den effekt som Mac-D har ^^

vil du have fler input samt ider/Design/koncept kan vi indgå i en Royal-aftal 5%

MV: Dmmg

Teknisk Designer> (2009) Tømmer> (2011) Multimediadesigner> (2012)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ide-udvikling:

Danny Poulsen:
De pølser, jeg sælger, er også meget små (cocktailpølser), så jeg er ikke sikker på, at du kan bruge mine råd til noget.

Det var skam ingen Fornærmelse. men en Hentydning på at størelsen ikke var Relevant til at du ikke kunne give mig gode Råd!!!

Tror, han tager gas på dig!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Dannys profil:

" Mit navn er Danny Poulsen, jeg er netop trådt ind i rækkerne af danske iværksættere. Jeg er en Københavner, som har startet min egen lille ambitiøse virksomhed, hvor jeg tager ud til Sønderjyske landmænd og klipper deres lange tånegle. Prisen afhænger af, hvorvidt jeg skal bruge neglesaksen eller hækkesaksen.En joke? Nej, det er det skam ikke. Der er et seriøst behov - hvor utroligt det end lyder - for folk med mine evner og min kapacitet! "

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for advarelsen.

men jeg Hvidste godt fra første bedsked/Svar at vi var ude i noget useriøs joke :D

Den måde han skrev på ^^

men Back to business: jeg søger stadig den Rigtige Pølsemand der kan vejlede/Råde mig

:D

Teknisk Designer> (2009) Tømmer> (2011) Multimediadesigner> (2012)

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ide-udvikling:
men jeg Hvidste godt fra første bedsked/Svar at vi var ude i noget useriøs joke :D

Aargh, c'mon, det kan du sagtens komme og sige nu. Wink

Ej, spøg til side, min gamle negleklipper-virksomhed er nedlagt, jeg blev ganske enkelt helt udmattet af at klippe negle på de sønderjyske landmænd; jeg knækkede sgu en hækkesaks på det. Så nu satser jeg på min dværg-pølsevogn.

Men tak for rådet ang. de små røde cocktailpølser - de kunne sagtens blive det helt store hit iblandt de små børn til fødselsdage. Måske jeg skulle satse på denne niche?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)