Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop med babyudstyr

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dorthe

 

Tillykke med din butik og velkommen til Amino :)

 

Jeg har lige taget et hurtigt kig på din side og jo, den er faverig.. Om man kan li'' farverne er jo en smagssag, men de sender et budskab om farverige produkter, og det er jo det, som du vil og så gør det vel ikke så meget om en eller anden springer udenom, hvis man alligevel ikke er til farver ? Det eneste, som generer mig ved lige netop dine farver er, at jeg bliver helt forvirret af at scrolle ned :) For mig er det lidt ligesom at kigge på et prøvebillede på TV :)

 

Det, som jeg har bemærket (udover farverne):

 

Hvad er din fragt ? Du skriver ingen steder hvad dine priser er. Det tror jeg vil afholde nogle fra at handle hos dig, da det er omk. som man gerne vil have styr på som kunde :) Ligesom man gerne vil vide om der kommer flere udgifter til ved at handle i butikken. Så frem med det hele :)

 

Helt overordnet sad jeg et øjeblik og blev i tvivl om du sælger til private eller andre butikker ? Under din profil skriver du nemlig hvilke mål du har med butikken. De er fine, hvis du skriver til sådan én, som mig (jeg har en børnetøjs butik), men jeg tror faktisk at private kunder er ligeglade. De vil hellere vide noget om selve produktet og det berømte "whats in it for me", hvis jeg handler her.  Så hvis jeg var dig ville jeg tænke meget nøje over hvilken målgruppe, der skal nås.

 

Hvor er nyhedsbrevet ? Måske er det der, men jeg fandt det ikke.. Det må være en fejl, for sådan et er et must til at fastholde kunder og give gode tilbud og udsende nyheder.

 

Dine vilkår må altså ikke se sådan ud (hvid side)... Det ser ud til at man kommer ind på en helt anden side og har forladt din. Hvis jeg var kunde, så var jeg hoppet videre (undskyld) :)

 

Et sidste tip er jo at læse Martins e-pusher, som helt sikkert er spændende og lærerigt når man begiver sig ind i e-handel :)

 

Ovenstående er skrevet i absolut bedste mening og jeg ønsker dig held og lykke fremover :)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christobel,

 

Hvor er det sødt af dig, at bruge tid og energi på at gennemgå min webshop

 

Jeg har knoklet og knoklet, for at få det rettet til.

Jeg blev nødt til at lægge "vilkår" ind som billedfil, for ellers ville programmet (DanDomain shopløsning) i tage det. Jeg havde nemlig lavet et god og fyldestgørende "vilkår" med fragtpriser, levering, hvilke betalingskort m.m.. - Men nu er det altså en billedfil i "main" så man ikke føler at man forlader shoppen.

 

Jeg har under "profil" skrevet HØJT OG TYDELIGT at jeg pt. kun sælger til private. Det skulle meget gerne afklarer det.

 

I min shopløsning er det heller ikke lige let at ændre på hvor man kan tilmelde sig nyhedsmail (det sker på 1. del af betalings siderne)

Men med lidt amatør-html-programmering... så har jeg fået lagt tilmeldingen ind nedenunder søgefeltet i nederste venstre hjørne. Jeg ved godt at det ikke er det optimale sted, men hele forsiden rykker sig, hvis jeg prøver at lægge den ind i et andet felt. - Og det pop-up-vindue der kommer med besked om at man nu er tilmelde er "kikset" men jeg prøver at høre imorgen om der er nogen der kan hjælpe mig med at gøre det hele mere lækkert.

Jeg ville jo gerne have customized knapper og pop-up-vindue....

 

Mht. striberne kan virke som et flimrende prøvebillede på tv er da helt rigtigt. Jeg lægger bare ikke mærke til sådan noget selv.

Jeg ville egentlig have vendt striberne horisontalt, men forsiden dækker over de fedeste af farverne, så derfor blev det vertikale striber.

 

Klokken er 01:41 - og jeg har ondt i r.... af at sidde ned og ret firkantet i hovedet, så jeg får nok ikke gjort mere idag.

 

Jeg er dybt taknemmelig for dit feedback. Jeg tager det på ingen måde som noget dårligt når jeg får kvalificeret råd og vejledning. - Så du har så absolut ingenting at undskylde for.

 

Endnu engang mange tak

 

Hilsen

Dorte

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dorte,

                  jeg har også en netbutik hos Dandomain - og havde samme problem med fyldestgørende vilkår. Du kan lave siden som en "egne sider". I bunden af din "egne side" kan du se hvad dit link hedder. Underdesign->menu kan du lægge det pågældende link ind. Det hedder noget i retningen af /shop/cms-9.html

På dine egne sider kan du skrive så meget du vil, men så vidt jeg har forstået har man kun 10 sider til rådighed.

 

Du skriver også om nyhedsbrev - min løsning har været at lave en "egen side" (min løsning på mange problemer, it seems:)) hvor tilmeldingen ligger - og så et link fra forsiden. Det er måske heller ikke optimalt, men jeg har så en hel side til at bruge på det... Du kan jo kigge ind og se hvordan det ser ud.

 

Sommerhilsen Mette

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette,

 

Tusind tak for din hjælp.

Jeg har nu fået lagt "vilkår" ind som tekst (og ikke billede....)

 

Jeg kan stadigvæk ikke få "nyhedsmail" til af blive vist rigtigt, - den viser bare hele html koden,- så for nuværende må den blive liggende nede i søgerammen.....

 

Kunne du ikke tænke dig at der var et link til din hjemmeside i din signatur?

 

Du kan prøve at lægge denne kode ind: <a href="http://www.koogko.dk">Ko og Ko - økologisk børnetøj</a>

 

Det jeg har skrevet med rødt er den besked der står i signaturen. Nu kan man så klikke på beskeden og så kommer man direkte til din hjemmeside.... Smart ikk´?
 

Endnu engang tak for hjælpen

jeg er bare såååååå glad for dette her forum

 

mange hilsner

Dorte


Side 2 ud af 2 (14 indlæg)