Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Testeren, da jeg ikke gider og høre mere, prøv og høre hvad i siger til hinanden

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

har lige modtaget denne fra et Aminomedlem, totalt usmageligt

Hej Johnny.

Tænkte på at selv om vi ikke har handlet i hinandens netbutikker. Vil jeg gerne skrive en anmeldelse med 5 stjerner på jeres shop hvis i vil gøre det samme med min.

Hvis det har din interesse og få en 5 stjernet unik anmeldelse kan du gøre det her:

Håber du er frisk på at hjælpe hinanden til at skabe et større salg i vores webshop.

Mvh

xxxxx

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Slettet - Du var for hurtig :o)

Med hensyn til det usmagelige, så bliver jeg ikke så forarget. Det er ikke noget vi selv bruger, da vi hellere vil have den ægte vare, men man ved at det sker i stor stil.

Selvfølgelig er det forkert, og jeg bryder mig ikke om det. Men det må de i virkeligheden selv ligge og rode med, bare de blander mig udenom deres småplatterier :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha wtf!! :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 22:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har netop modtaget samme besked! Og jeg er enig - ganske usmagligt!

Jeg overvejer at skrive til Trustpilot og gøre dem opmærksomme på henvendelsen. Jeg bliver harm. Vi har kæmpet hårdt for de få anmeldelser vi har. Vi yder vores bedste for at få de gode karakterer. Så det gør mig egentlig lidt pissed at der er folk der snyder på den måde.

Jeg vil anbefale alle der modtager henvendelse fra vedkommende, at de også skriver til Trustpilot. Sådan noget snyd både må og skal stoppes!

Før vi bare siger "Nå ja" og trækker på smilebåndet, bør vi huske på at det jo skader os alle. Det skader troværdigheden af Trustpilot (hvis man da tillagde det troværdig før), Og de forbrugere der rent faktisk bruger Trustpilot som et parameter, risikere vi handler hos plattenslageren, fremfor hos os selv, da plattenslageren har en kunstig høj score.

 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 22:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har modtaget samme besked og blev sku lidt sur. Han fik selvfølgelig et nej og en besked om at det er dårlig stil. Jeg blev endnu mere bitter da jeg så at den pågældende amino ikke "blot" var en nyoprettet profil, men en med mange indlæg og et ellers fint renommé. Men det er vidst sat lidt på prøve nu.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 5 person

Kan ikke se hvad forskellen er på det og så fake likes / lake indlæg / fake admeldelse på vare på eget site.
Tror mange skal pudse glorien

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 22:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hari:

Kan ikke se hvad forskellen er på det og så fake likes / lake indlæg / fake admeldelse på vare på eget site.
Tror mange skal pudse glorien


Fake likes er ligeså usmageligt. Det samme er dem der laver falske anmeldelser på deres egne shops for at fremhæve hvor "gode" deres produkter er.

Det er utroværdigt.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Ronni

Jeg kan næsten garantere, at TP får en fin reminder fra google, når de bliver nævnt på nettet :-)  Og Amino er ikke just kendt for manglende/sløve indekseringer.

@Trådstarter

God stil at stå imod sådan et tilbud :-)! 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er vi nok et par stykker, der driver en seriøs webbutik og ikke har brug for fake anmeldelser, ved så ikke om du laver det selv?

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

ja det virker umoralsk! men jeg vil vædde med at samtlige butikker på trustpilot alle har købt søgemaskineoptimering i form af backlinks, hvis de ikke har købt sig til dem har de selv lavet dem, det er ligeså forkasteligt når man tænker på af links skal komme naturligt for at tegne et naturligt billede af af placeringer på google ud fra hvad folk linker til som troværdigt eller godt!

alle bruger disse tricks, så lad være med at være hellige!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)