Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Testeren, da jeg ikke gider og høre mere, prøv og høre hvad i siger til hinanden

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

dbot.dk:

ja det virker umoralsk! men jeg vil vædde med at samtlige butikker på trustpilot alle har købt søgemaskineoptimering i form af backlinks, hvis de ikke har købt sig til dem har de selv lavet dem, det er ligeså forkasteligt når man tænker på af links skal komme naturligt for at tegne et naturligt billede af af placeringer på google ud fra hvad folk linker til som troværdigt eller godt!

alle bruger disse tricks, så lad være med at være hellige!

Nu er køb af links og få en Anmendelse ikke helt det samme...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

dbot.dk:
alle har købt søgemaskineoptimering i form af backlinks,

Nu var det ikke dette der kører i denne tråd, det er et helt andet spor du skal ind på der

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 4 person

Emil S:
Nu er køb af links og få en Anmendelse ikke helt det samme...

et link er en anmeldelse i googles øjne, derfor er de lavet, så jo det er faktisk det samme! folk bliver også guidet til den shop med fleste links(læs anmeldelser) som ligger højt på google uanset om de er hæderlige, det kriterie er ikke rigtig med i googles algoritme, endnu!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 22:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det rigtig god stil at webshop ejere hjælper hinanden, jeg er sgq da ligeglad med TP de er jo ikke ligefrem troværdig selv.  Gør alt efter bogen og luk din biks. Hvis man vil frem som iværksætter er man sommetider nødtil at bevæge sig i gråzonerne, så længe du altid leverer en top service og det ikke går ud over dine kunder, så har jeg ingen moralske skrupler med at skrive en fake anmeldelse.

Så se at komme ind i kampen og lad være med at pudse jeres hellige gral Yes

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Men Johnny jeg kunne starte med dig dine 1.623 er de købte nogen af dem ?
Og hvis ja syns du ikke det vildtleder brugeren i tro om at
1.623 syns om din produkt ?
http://www.facebook.com/toprobot


Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 22:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Rasmussen:

Jeg syntes det rigtig god stil at webshop ejere hjælper hinanden, jeg er sgq da ligeglad med TP de er jo ikke ligefrem troværdig selv.  Gør alt efter bogen og luk din biks. Hvis man vil frem som iværksætter er man sommetider nødtil at bevæge sig i gråzonerne, så længe du altid leverer en top service og det ikke går ud over dine kunder, så har jeg ingen moralske skrupler med at skrive en fake anmeldelse.

Så se at komme ind i kampen og lad være med at pudse jeres hellige gral Yes


Ja det skal DU jo netop sige! Så kan andre jo tænke lidt over den..........

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

dbot.dk:
alle har købt søgemaskineoptimering i form af backlinks,

Nu var det ikke dette der kører i denne tråd, det er et helt andet spor du skal ind på der

det er ikke ulovligt at købe backlinks, det er ikke ulovligt at skrive anmeldelser for hinanden - så værre er det vel heller ikke, alle tricks gælder sålænge det er lovligt, det er op til den enkelte samvittighed og så trustpilots opgave at deres service er så pålidelig som muligt!

måske trustpilot skulle inddrage en logaritme i deres vurdering af webshops - så dem med en naturlig linkprofil ville vægte højere i anseelse kontra dem der har snydt sig til de gode pladser hvor intetanende kunder tager shoppen for gode varer når de ser de ligger i top på google!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror i det store hele på, at man før eller siden får, hvad man fortjener. Hvis den pågældende webshop-ejer ikke kan "levere varen" (gode produkter, god service), så er det kun et spørgsmål om tid, før vedkommende alligevel får nogle dårlige anmeldelser.

Leverer han derimod varen gang på gang, så kan jeg ikke personligt hidse mig op over det.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
dbot.dk:

Emil S:
Nu er køb af links og få en Anmendelse ikke helt det samme...


et link er en anmeldelse i googles øjne, derfor er de lavet, så jo det er faktisk det samme! folk bliver også guidet til den shop med fleste links(læs anmeldelser) som ligger højt på google uanset om de er hæderlige, det kriterie er ikke rigtig med i googles algoritme, endnu!



Nej det er en stemme. Mange backlinks er ikke anmeldelser.. Og det med trustpilot er en helt anden sag. Meget mere umoralsk.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 22:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:


Jeg syntes det rigtig god stil at webshop ejere hjælper hinanden, jeg er sgq da ligeglad med TP de er jo ikke ligefrem troværdig selv.  Gør alt efter bogen og luk din biks. Hvis man vil frem som iværksætter er man sommetider nødtil at bevæge sig i gråzonerne, så længe du altid leverer en top service og det ikke går ud over dine kunder, så har jeg ingen moralske skrupler med at skrive en fake anmeldelse.

Så se at komme ind i kampen og lad være med at pudse jeres hellige gral Yes

Desuden er jeg uenig i dine påstande. Vi har drevet webshop i 1½ år. I starten trådte vi en smule ved siden af, ved at have samme tankegang som dig. Heldigvis var der nogen der sparkede os i den rigtige retning. Derfor køber vi hverken anmeldelser, likes eller backlinks. Vi bytter os heller ikke til det.

Men vi laver SEO - bevares. Vi er aktive på forums, hvor vi hjælper det bedste vi kan, da vi har ekspertise inden for den niche vi beskæftiger os med. Vi hjælper både fordi vi gerne vil sprede kendskabet til teknikken vi arbejder med. Men så sandelig også fordi vi gerne vil have links og brande os selv.

Man kan SAGTENS komme frem som iværksætter - også selvom man ikke snyder. På den lange bane, så tror jeg at snyd skader mere end det gavner. Pludselig en dag, så bliver man ramt af en stor, fed og slimet klat karma lige i nakken.

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)