Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Testeren, da jeg ikke gider og høre mere, prøv og høre hvad i siger til hinanden

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hari:

Men Johnny jeg kunne starte med dig dine 1.623 er de købte nogen af dem ?
Og hvis ja syns du ikke det vildtleder brugeren i tro om at
1.623 syns om din produkt ?
http://www.facebook.com/toprobot


 

Jeg ved ikke hvad du mener, vil meget gerne have et uddybende svar fra dig

Hvis du mener jeg har givet en kr. til kræftramte børn er det i orden, jeg spammer ikke denne.

og hvis du går tilbage kan du se at der blev 3200 til dem sidste år og 1500 forrige år

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

dbot.dk:
det er ikke ulovligt at skrive anmeldelser for hinanden

Er du sikker på det? Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke kender svaret selv, men det slår mig at det kan være i kategorien for "vildledende markedsføring", eller noget tilsvarende.

Jeg vil da i hvert  fald håbe, at det er på kant med markedsføringsloven.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Johnny Nielsen:

Jeg ved ikke hvad du mener, vil meget gerne have et uddybende svar fra dig

Hvis du mener jeg har givet en kr. til kræftramte børn er det i orden, jeg spammer ikke denne.

og hvis du går tilbage kan du se at der blev 3200 til dem sidste år og 1500 forrige år



Spørg bare om dine facebook likes er købt ? Eller er det rigtige personer der står bag ?
Hvem snakker om kræftramte børn her ?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 22:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumbs Up Johnny

Johnny Nielsen:
Men Johnny jeg kunne starte med dig dine 1.623 er de købte nogen af dem ?

Haha så har du selv købt fake likes, det simpelt humor i bedste stil Big Smile

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

dbot.dk:

ja det virker umoralsk! men jeg vil vædde med at samtlige butikker på trustpilot alle har købt søgemaskineoptimering i form af backlinks, hvis de ikke har købt sig til dem har de selv lavet dem, det er ligeså forkasteligt når man tænker på af links skal komme naturligt for at tegne et naturligt billede af af placeringer på google ud fra hvad folk linker til som troværdigt eller godt!

alle bruger disse tricks, så lad være med at være hellige!

At udnytte en markedsføringskanals svaghed, er ikke det samme som at stikke en direkte løgn på skrift. Laver man linkbuilding med splogs med dertilhørende opdigtende købsoplevelser, vil jeg dog give dig ret i at det er same-same. Heldigvis bygger al linkbuilding ikke på en løgn. Personligt synes jeg at det er i orden at opfordre til reelle anmeldelser, på samme måde som jeg synes at det er i orden, at opfordre potentielle kilder til at oprette et link til ens site.

Så nej, man kan sagtens lave linkbuilding uden at være umoralsk, på samme måde som man godt kan opfordre til anmeldelser uden at være umoralsk. Men at direkte at opfordre til falske anmeldelser er sygt (og unødvendigt hvis man kan finde ud af at drive virksomhed)

- Emil

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hari:
Spørg bare om dine facebook likes er købt ? Eller er det rigtige personer der står bag ?
Hvem snakker om kræftramte børn her ?

Nu var det ikke dette der kører i denne tråd, har du lyst kan du sende mig en pm. og så tager vi den derfra, der er ingen grund til at kører den her

du er meget velkommen til at sende en PM til mig

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 22:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

dbot.dk:
det er ikke ulovligt at skrive anmeldelser for hinanden

Er du sikker på det? Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke kender svaret selv, men det slår mig at det kan være i kategorien for "vildledende markedsføring", eller noget tilsvarende.

Jeg vil da i hvert  fald håbe, at det er på kant med markedsføringsloven.



Jeg vil faktisk tro at du har ret. Markedsføringslovens Kap. 2 §3 siger således:

§ 3.Erhvervsdrivende må ikke anvende vildledende eller urigtige angivelser eller udelade væsentlige informationer, såfremt dette er egnet til mærkbart at forvride forbrugernes eller andre erhvervsdrivendes økonomiske adfærd på markedet.

Stk. 2. Markedsføring som i sit indhold, sin form eller den anvendte fremgangsmåde er vildledende, aggressiv eller udsætter forbrugerne eller erhvervsdrivende for en utilbørlig påvirkning, og som er egnet til mærkbart at forvride disses økonomiske adfærd, er ikke tilladt.

Stk. 3. Rigtigheden af angivelser om faktiske forhold skal kunne dokumenteres.

Stk. 4. Erhvervs- og vækstministeren fastsætter nærmere regler for specifikke former for markedsføring, som i medfør af EU-regulering under alle omstændigheder anses for at være urimelige i forbrugerforhold.

Mon ikke det er vildledende at man foranlediger at der skrives falske anmeldelser om sin virksomhed? Det kræver selvfølgelig at man anser anmeldelserne på Trustpilot som en slags markedsføring. Men mon ikke det anses for at være markedsføring, når nu den erhvervsdrivende foranlediger at anmeldelserne skrives? Det burde nemt kunne sandsynliggøres at den erhvervsdrivende anser det som et led i markedsføringen - hvilken anden grund skulle den erhvervsdrivende ellers have?

Et interessant spørgsmål!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 22:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:
Nu var det ikke dette der kører i denne tråd, har du lyst kan du sende mig en pm. og så tager vi den derfra, der er ingen grund til at kører den her

Men det giver da meget god mening med det Hari skriver når du selv som trådstarter syntes at det er usmagligt at anmelde hinandens ebutikker på TP og så profilere du selv med at købe fake likes til din egen facebook side.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

dbot.dk:

det er ikke ulovligt at købe backlinks, det er ikke ulovligt at skrive anmeldelser for hinanden - så værre er det vel heller ikke, alle tricks gælder sålænge det er lovligt, det er op til den enkelte samvittighed og så trustpilots opgave at deres service er så pålidelig som muligt!

Inden du sidder og begynder at dele "råd og tips" ud, så ville det nok være smart, hvis du startede med at læse markedsføringsloven. Den er faktisk meget klar og tydelig på det punkt, som du omtaler her, og straffen er ligeledes ret mærkbar...

PS hvis du endelig vil sidde og prædke tips og tricks, som strider imod nogen former for love, så er et åbent forum ik det rette sted at starte... Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ ronni - ja det kunne sagtens tænkes at det kunne gå ind under der og man faktisk kunne dømmes for det - interessant emne!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)