Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Testeren, da jeg ikke gider og høre mere, prøv og høre hvad i siger til hinanden

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Johnny Nielsen:

Nu var det ikke dette der kører i denne tråd, har du lyst kan du sende mig en pm. og så tager vi den derfra, der er ingen grund til at kører den her

du er meget velkommen til at sende en PM til mig


Nej men nu er du jo tråd starter. Og skriver følgende:
"har lige modtaget denne fra et Aminomedlem, totalt usmageligt"

Så skriver jeg at jeg ikke rigtig kan se forskellen på køb af likes på facebook eller køb af stjerner på trustpilot.
Begge dele er misvisende for kunden i tro om "at mange kan li ens vare/butik" hvor der i virkeligheden er kun nogen få.
Ingen grund til PM i dette tilfælde.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Den er faktisk meget klar og tydelig på det punkt, som du omtaler her, og straffen er ligeledes ret mærkbar...

klar og tydelig er den vist nu ikke lige i dette tilfælde med en falsk anmeldelse på TP - hvad er straffen for pågældende hvis han blev dømt for dette?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Blücher:
Men at direkte at opfordre til falske anmeldelser er sygt

har aldrig brugt TP og kunne aldrig drømme om det, hvorfor skulle jeg? jeg går da ikke ind på TP inden jeg skal ned i cykelhandleren for at se at for 2 år siden var der en utilfreds kunde!! det har intet med den kundeservice jeg får når jeg kommer derned!

der må være mange brodne kar af anmeldelser på TP og jeg sidestiller vildledningen med manipuleringen af googles søgeresultater som også er kunstigt fremskabt af de samme butikker som ligger på TP!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 23:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Frank Rasmussen:

Johnny Nielsen:
Nu var det ikke dette der kører i denne tråd, har du lyst kan du sende mig en pm. og så tager vi den derfra, der er ingen grund til at kører den her

Men det giver da meget god mening med det Hari skriver når du selv som trådstarter syntes at det er usmagligt at anmelde hinandens ebutikker på TP og så profilere du selv med at købe fake likes til din egen facebook side.



Selv ville jeg ALDRIG købe likes. Men jeg synes stadig at der er en verden til forskel!

At nogen liker en side på Facebook har efterhånden så ringe en værdi, at der næppe er mange der lægger det store i det. Tror mest der er webshopejerne selv der hyper det op til noget stort. Men uanset hvad, så er og bliver et like kun et like.
Det værste der kan ske, er at folk tænker "Han har skaffet mange likes"... I tider hvor sider ala (opdigtet) "Jeg elsker grønlangkål med karamel fra de brune kartofler" får flere likes end Danmarks største virksomheder - Så tror jeg næppe at det er noget voldsomt problem.

En falsk anmeldelse på Trustpilot er noget helt helt andet.

Anmeldelsen giver sig ud for at være skrevet af en kunde der har handlet i den pågældende butik.
Anmeldelsen siger direkte, at her er en glad kunde, der deler sin positive købsoplevelse med andre.
Ovenstående står således som en anbefaling af butikken til andre.

Desuden viser splittest jo at Trustpilot øger konveteringen på webshops (desværre, for jeg bryder mig faktisk ikke om Trustpilot). Derfor er det helt igennem vildledende.

Du kan på ingen måde, uanset hvor kreativ du er, sige det samme om et like på Facebook, uden at det bliver indviklet i en masse søforklaringer og antagelser der er grebet ud af den blå luft.

Du mener at andre skal pudse deres glorie, fordi de selv "snyder" på andre områder.
Jeg mener at du blot fisker efter en undskyldning for din moralske deroute...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

dbot.dk:

Fashion-Seller:
Den er faktisk meget klar og tydelig på det punkt, som du omtaler her, og straffen er ligeledes ret mærkbar...

klar og tydelig er den vist nu ikke lige i dette tilfælde med en falsk anmeldelse på TP - hvad er straffen for pågældende hvis han blev dømt for dette?

Say what? Prøv du at kontakte forbrugerombudsmanden, og høre hans version... Så er der vist ik så meget mere, at diskuterer omkring emnet...

Jeg kan ik huske bødestraffen i hovedet, men den kan Henrik Øe sikkert fortælle dig i samme ombæring...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor har jeg lavet rav i den på en død syg søndag, skal vi ikke foresætte denne i morgen ? :-)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 23:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Plindstrup:
Selv ville jeg ALDRIG købe likes. Men jeg synes stadig at der er en verden til forskel!

YEAH RIGHT Yes Det fint nok Ronni hvis du selv tror på det Beer

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Åååhhhh gud hvor ville det dog være rart, hvis folk lavede to kolonner, når de deltog i sådan en diskussion. En til holdninger og synspunkter og en til lovgivningen. Og lod vær med, at blande disse, så argumenterne passede bedst ind i deres egen lille verden...

Det er håbløst at redde sådan en tråd, når flertallet ik kan kende forskel på kolonnerne!!!

Jeg fik en stjerne af dbot.dk, blot for at gøre vedkommende opmærksom på, at udtalelsen var helt ved siden af. Så Im out. Tråden er allerede tabt! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 23:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

dbot.dk:

Fashion-Seller:
Den er faktisk meget klar og tydelig på det punkt, som du omtaler her, og straffen er ligeledes ret mærkbar...

klar og tydelig er den vist nu ikke lige i dette tilfælde med en falsk anmeldelse på TP - hvad er straffen for pågældende hvis han blev dømt for dette?



Den er faktisk klar og tydelig. Spørgsmålet er blot hvornår man vil skride ind og hvad der skal til for at kunne dømme den erhvervsdrivende for det. Fremgik det ikke af min opsummering? :-)

Det er jo skærpende når den erhvervsdrivende aktiv kontakter andre erhvervsdrivende, og foreslår denne vildledning, og ligeledes tydeliggør i sin kommunikation at det er for at fremme hinandens interesser.

Mit bud er at afsenderen af mailen til flere af Amino-brugerne sagtens kan dømmes. Jeg kan endda se at 2 Amino'er allerede er hoppet på limpinden (eller, det tror jeg i hvert fald - der er nemlig skrevet 2 anmeldelser på den erhvervsdrivendes Trustpilot side inden for de sidste par timer - pudsigt sammenfald med beskeden på Amino - især med tanke på at den erhvervsdrivende total kun har 4 anmeldelser)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronni Plindstrup:
En falsk anmeldelse på Trustpilot er noget helt helt andet.


Hvorfor er det det ? Nogen bruger trustpilot mens andre facebook til at se kunde vurdering

Ronni Plindstrup:

Du mener at andre skal pudse deres glorie, fordi de selv "snyder" på andre områder.
Jeg mener at du blot fisker efter en undskyldning for din moralske deroute...


Hvad har Frank med Glorien at gøre når det var mig der sagde det.

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)