Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Testeren, da jeg ikke gider og høre mere, prøv og høre hvad i siger til hinanden

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 23:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det er forkasteligt og ville aldrig bede nogen skrive anmeldelser på min Trustpilot, hvis ikke de faktisk havde købt noget eller modtaget min service. Ligeledes ville jeg heller ikke "bytte" anmeldelser. Synes det underminerer hele systemet.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 23:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:

Ronni Plindstrup:
Selv ville jeg ALDRIG købe likes. Men jeg synes stadig at der er en verden til forskel!

YEAH RIGHT Yes Det fint nok Ronni hvis du selv tror på det Beer



Vi driver

http://www.facebook.com/home.php#!/Texturasdk - Der er 1 like! Mig selv...

http://www.facebook.com/home.php#!/sousvidedk - 492 likes - Ikke meget for en shop med millionomsætning. Heldigvis er de meget aktive, de likes vi så har. Vi når ud til rigtig mange med vores opdateringer, modtager supporthenvendelser og feedback og meget andet. Ville næppe være tilfældet hvis vi havde købt os til de likes.

http://www.facebook.com/home.php#!/pages/SousVideShopse/150746901686643 - 151 likes - Ikke meget. Men de er dog aktive.

http://www.facebook.com/home.php#!/pages/KitchenTechdk/363505673664154 - 84 likes - Kom igen - Vi kan simpelthen ikke skaffe likes. Tror en del af netop de likes er venner der har ondt af mig :-)

Kom ikke og antyd at jeg skulle være ude og købe eller fuske mig til likes. For så havde det nok set en anelse anderledes ud.

Bare fordi du ikke formår at drive forretning uden snyd, betyder det jo ikke at andre ikke kan...

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 23:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hari:

Ronni Plindstrup:
En falsk anmeldelse på Trustpilot er noget helt helt andet.


Hvorfor er det det ? Nogen bruger trustpilot mens andre facebook til at se kunde vurdering

Ronni Plindstrup:

Du mener at andre skal pudse deres glorie, fordi de selv "snyder" på andre områder.
Jeg mener at du blot fisker efter en undskyldning for din moralske deroute...


Hvad har Frank med Glorien at gøre når det var mig der sagde det.



Tidligere skrev Frank: "Så se at komme ind i kampen og lad være med at pudse jeres hellige gral Yes"

Gral, glorie, samvittighed, potato, potato! Gå endelig i de små detaljer, når du løber tør for argumenter... Ligesom Frank der deler 1-stjerner ud til mig, fordi jeg ikke er enig med ham i at han mener at det som andre anser som snyderi, er god stil... Enough said...

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 23:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronni Plindstrup:
Bare fordi du ikke formår at drive forretning uden snyd, betyder det jo ikke at andre ikke kan...

Nu tror jeg du skal passe lidt på med hvad du skriver, du skal ikke komme og anklage mig eller min virksomhed for noget som helst her i et offentlig forum, du burde vide at det er utrolig dårlig stil at hænge andre ud her på amino. Hvis du har et problem kan du kontakte mig i en PM.

Så jeg vil gerne anmode dig om ASAP at få fjernet dit indlæg, det total dårlig stil fra din side.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Rasmussen:

Nu tror jeg du skal passe lidt på med hvad du skriver, du skal ikke komme og anklage mig eller min virksomhed for noget som helst her i et offentlig forum, du burde vide at det er utrolig dårlig stil at hænge andre ud her på amino. Hvis du har et problem kan du kontakte mig i en PM.

Så jeg vil gerne anmode dig om ASAP at få fjernet dit indlæg, det total dårlig stil fra din side.



Der giver jeg faktisk Frank ret ! Dårlig stil

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Så er der vist ik så meget mere, at diskuterer omkring emnet...

tror det bliver meget svært at bevise at man har lavet en falsk amneldelse på TP - dem der ligger der i forvejen er der jo ikke sket noget med!

"Men for en måned siden fik xxxx en mail fra en person, der blot præsenterede sig som "Christian". Han tilbød at fabrikere 50 falske anmeldelser af xxxx.dk med topkarakter på Trustpilot, således at firmaet ville opnå topkarakteren 5 stjerner."

men selv samme person fifler igen med googles anmeldelser ved at linkbuilde kunstigt, så hvornår er det ok og hvornår er det ikke?

når man læser ovenstående og det koster 10.000 at have trust pilot på sin webshop, så må der være nogle butikker som har taget imod tilbuddet og heller ikke er blevet straffet for sine gode anmeldelser!

der er nok at tage fat på :) kan godt forstå de lovlydige er harme fordi der er mange penge på spil! 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 23:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Frank Rasmussen:

Ronni Plindstrup:
Bare fordi du ikke formår at drive forretning uden snyd, betyder det jo ikke at andre ikke kan...


Nu tror jeg du skal passe lidt på med hvad du skriver, du skal ikke komme og anklage mig eller min virksomhed for noget som helst her i et offentlig forum, du burde vide at det er utrolig dårlig stil at hænge andre ud her på amino. Hvis du har et problem kan du kontakte mig i en PM.

Så jeg vil gerne anmode dig om ASAP at få fjernet dit indlæg, det total dårlig stil fra din side.



Jamen du skrev jo selv følgende: "Gør alt efter bogen og luk din biks. Hvis man vil frem som iværksætter er man sommetider nødtil at bevæge sig i gråzonerne, så længe du altid leverer en top service og det ikke går ud over dine kunder, så har jeg ingen moralske skrupler med at skrive en fake anmeldelse."

Du skriver altså at man ligeså godt kan lukke biksen hvis man kører efter bogen. Du siger at man ikke kan klare sig uden at bevæge sig i gråzoner. Og du skriver at du ingen moralske skrupler har med at skrive falske anmeldelser.

Ud fra ovenstående, kan jeg kun konkludere at du benytter dig af falske anmeldelser. Og da falske anmeldelser er en overtrædelse af markedsføringsloven, finder jeg det berettiget af omtale det som værende SNYD.

Jeg konkludere, meget sagligt, ud fra det du selv skriver.

Jeg vil lade det være op til en administrator om mit indlæg er på kanten. Personligt mener jeg blot at du får svar på tiltale.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 23:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronni Plindstrup:
Ud fra ovenstående, kan jeg kun konkludere at du benytter dig af falske anmeldelser. Og da falske anmeldelser er en overtrædelse af markedsføringsloven, finder jeg det berettiget af omtale det som værende SNYD.

Du formoder og insinuerer en masse ting gør du. Jeg vil enhver tid stå inde for det jeg skriver og står fast i min mening. Fordi man bevæger sig i en gråzone behøver man ikke snyde. 

Til din orientering så har jeg 4 anmeldelser på TP, en fra en ven,en fra en bekendt, en fra min kone og en fra en person jeg ikke kender. De er ALLE reelle anmeldelser og kan dokumenteres, så tag og pak din usmagelige meninger sammen og lad være med at hænge andre folk ud fordi du ikke kan finde argumenter.

Ja jeg giver dig en stjerne for din dårlige karakter. Den er vel fortjent.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ss

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

dbot.dk:

tror det bliver meget svært at bevise at man har lavet en falsk amneldelse på TP - dem der ligger der i forvejen er der jo ikke sket noget med!

Du er håbløs at diskutere med, når du blander alt sammen i en stor gryde, og bruger argumenter fra højre og venstre, som passer til dine holdninger...

Fordi ham foran dig køre for stærkt, så giver det heller ik dig lov til at køre for stærkt. Bliver du stoppet af politiet, så kan du ik undskylde det med, at andre også gør det... Drop nu det der undskyldningsargumentation, og forhold dig til reglerne, når du vil diskutere lovligheden i noget...

Det andet er bare for tåbeligt!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)