Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Testeren, da jeg ikke gider og høre mere, prøv og høre hvad i siger til hinanden

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Fordi ham foran dig køre for stærkt, så giver det heller ik dig lov til at køre for stærkt. Bliver du stoppet af politiet, så kan du ik undskylde det med, at andre også gør det... Drop nu det der undskyldningsargumentation, og forhold til dig reglerne, når du vil diskutere lovligheden i et noget...

irrelevant argumentation og intet med dette at gøre

ps jeg diskuterer ikke med dig, du har vist din egen diskussion ;)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 23:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hari:
ER DET NU JEG SKAL GRINE eller GRÆDE ?

http://www.amino.dk/forums/t/132113.aspx?PageIndex=3#888844



Det bestemmer du selv. Som jeg skrev tidligere i denne debattråd, så var vi lidt på vildspor i starten. Det du henviser til er 1½ år gammelt. Dengang var vi lige startet med vores ene shop og havde en dum idé om at nogle hurtige likes kunne booste vores forretning.

Vi kom på andre tanker før vi nogensinde nåede at købe nogen (vi synes det var for dyrt og kvaliteten for dårlig)

Måske netop fordi jeg selv engang har overvejet det køre den dårlige stil, er jeg ekstra meget imod det i dag, hvor jeg kan se at man sagtens kan få sin virksomhed til at blomstre, selvom man ikke bruger snyd.

Det samme håber jeg så at jeg kan overbevise andre om. Ikke at jeg er frelst - jeg fejler sq konstant på så mange andre punkter.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 23:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Plindstrup:
Som jeg skrev tidligere i denne debattråd, så var vi lidt på vildspor i starten.

Arrrrr er du nu også det.

Ronni du er simpelt for langt ud med din argumentation, det fint nok med din holdning men hold fast hvor er det dobbeltmoralsk, lyt til et godt råd.

Gå i seng.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Plindstrup:

Hari:
ER DET NU JEG SKAL GRINE eller GRÆDE ?

http://www.amino.dk/forums/t/132113.aspx?PageIndex=3#888844



Det bestemmer du selv. Som jeg skrev tidligere i denne debattråd, så var vi lidt på vildspor i starten. Det du henviser til er 1½ år gammelt. Dengang var vi lige startet med vores ene shop og havde en dum idé om at nogle hurtige likes kunne booste vores forretning.

Vi kom på andre tanker før vi nogensinde nåede at købe nogen (vi synes det var for dyrt og kvaliteten for dårlig)

Måske netop fordi jeg selv engang har overvejet det køre den dårlige stil, er jeg ekstra meget imod det i dag, hvor jeg kan se at man sagtens kan få sin virksomhed til at blomstre, selvom man ikke bruger snyd.

Det samme håber jeg så at jeg kan overbevise andre om. Ikke at jeg er frelst - jeg fejler sq konstant på så mange andre punkter.



Heheheheh du læser lige så ringe som mig :D Der står links og ikke likes :)
Men du buster dig selv der ;)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige lavet en ny overskrift

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 23:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:
Har lige lavet en ny overskrift

Jeg syntes bare vi skal lukke debatten her inden der alt for meget mudderkastning i det, det gavner absolut ingenting.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Rasmussen:
Jeg syntes bare vi skal lukke debatten her inden der alt for meget mudderkastning i det, det gavner absolut ingenting.


Kom nu jeg havde sat popcorn over :) Og var helt tændt da jeg er stoppet med at ryge så jeg er i mit move

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Rasmussen:

Jeg syntes bare vi skal lukke debatten her inden der alt for meget mudderkastning i det, det gavner absolut ingenting.

Er det ik lidt sent at komme i tanke om nu, når I har mudder op til ørene? Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 23:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:

Du formoder og insinuerer en masse ting gør du. Jeg vil enhver tid stå inde for det jeg skriver og står fast i min mening. Fordi man bevæger sig i en gråzone behøver man ikke snyde. 

Til din orientering så har jeg 4 anmeldelser på TP, en fra en ven,en fra en bekendt, en fra min kone og en fra en person jeg ikke kender. De er ALLE reelle anmeldelser og kan dokumenteres, så tag og pak din usmagelige meninger sammen og lad være med at hænge andre folk ud fordi du ikke kan finde argumenter.



Nej vent nu lidt Frank - Jeg skrev ikke at DU havde 4 anmeldelser. Jeg skrev at den "erhvervsdrivende" havde 4 anmeldelser. Og at jeg kunne se at 2 allerede var hoppet på den, da der var kommet 2 inden for de sidste par timer.

Nej hov, nu står verden ikke længere. Du har også 4 anmeldelser siger du? Eller dit indlæg der var måske ikke skrevet i forbindelse med min kommentar tidligere i tråden?

2 + 2 = 4 ? Tør jeg overhovedet tænkte på at konkludere noget som helst? Må nok hellere lade være.

Nok om det.

Jeg tager altså bare det du skriver og forsøger at forstå hvad det er du mener:
"Jeg syntes det rigtig god stil at webshop ejere hjælper hinanden, jeg er sgq da ligeglad med TP de er jo ikke ligefrem troværdig selv. Gør alt efter bogen og luk din biks. Hvis man vil frem som iværksætter er man sommetider nødtil at bevæge sig i gråzonerne, så længe du altid leverer en top service og det ikke går ud over dine kunder, så har jeg ingen moralske skrupler med at skrive en fake anmeldelse."

HJÆLP mig til at tolke ovenstående indlæg på nogen anden måde, end at du synes at snyd er iorden og at man ikke kan drive sin shop uden?
Tager jeg fejl, så æder jeg mine ord igen.

Du kastede altså selv bolden op i luften..

Men ellers så kan vi jo bare lade den ligge her. Der er vel ingen grund til at vi bliver ved. Vi bliver jo åbenlyst aldrig nogensinde enige.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle,

Jeg synes "debatten" kører lidt i ring, og tvivler på at den fører nogle steder hen. I stedet for at bidrage positivt til iværksættere her på Amino risikerer vi bare at I alle ender i en virtuel slåskamp.

Jeg håber trådstarter har fået lidt ud af tråden, jeg låser den her.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)