Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing - værd at satse på?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Artikler som skal være linket fra hjemmesiden, eller hvordan? Synes hjemmesiden skal være så enkel som mulig. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes også en funktion på viamichelin.com, som også laver ruteplaner og -beskrivelser. Her kan man ligeledes indtaste pris på benzin samt km/liter, og man få oplyst prisen på køreturen, samt eventuelle vejafgifter (bruger de meget i fx Frankrig). Jeg ved ikke hvor mange der bruger den side til rutebeskrivelser mere, men jeg brugte den meget før google maps, og før krak kunne køre udenfor landets grænser. 

Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kjih

Tak for svaret. Jeg tænker at dette ikke er en hjemmeside der bliver brugt så meget i Danmark, og jeg synes den ser uoverskuelig ud. Ligeledes synes jeg at Google Maps' funktion omkring beregning af brændstof ikke er så fremtræden, og jeg anede ikke selv at der var den funktion. Ved at lave en hjemmesiden, med kun det formål, at beregne prisen på brændstof, mener jeg at hjemmesiden er konkurrencedygtig med Google Maps' og viamichelin.com.

Interessant med rutebeskrivelser, så det ikke "bare" er brændstof der bliver beregnet. 

Vh. Frederik 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)