Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktikplads anno september 2013

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Søges I en engageret praktikant? 

- Så er jeg jeres mand! Mit navn er Morten Buch, og jeg starter på 3. semester på CPH Business ultimo januar, og skal i forbindelse med mit 4. semester i praktik i en selvvalgt virksomhed efter sommerferien. Praktikperioden er på 3 måneder, hvor jeg derefter skal skrive mit hovedforløb om en problemstilling i jeres virksomhed.

Jeg er en 21-årig mand bosiddende på Østerbro, som interesserer sig for salg og afsætning af produkter. Salget har altid været en stor driftkraft i mit interessefelt, og jeg har haft bijob i flere forskellige forretninger med særligt fokus på kunder. Ydermere går jeg meget op i fitness og min kost. 

Om jer: I er en dansk virksomhed, som forhåbentligt er globaliseret eller med tanker om dette. Praktikken kunne meget vel også foregå i udlandet, da dette har stor interesse for mig. Produktet er ikke relevant for mig, da en god sælger kan sælge sand i Sahara. 

Ydermere kunne et studierelevant job være at foretrække her i foråret, da jeg dermed får bedre indsigt i jeres virksomhed og muligheden for at arbejde mere grundigt med arbejdet i virksomheden.

Kontakt mig venligst på morten@buch.nu, PM eller i denne debat for mere information

- Morten Buch

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg anbefale, at du specifikt opsøger virksomheder af interesse, istedet for at skyde med spredehagl..

Det er ikke ondt ment, men skulle du få henvendelser på baggrund af dette indlæg, så vil det med stor sandsynlighed være folk, som bare vil have dig som billig arbejdskraft. 

Fra København
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob!

Og tak for dit svar.

Du har fuldstændig ret. Lige pt skyder jeg med spredehagl, men hvis der kommer et interessant tilbud, så ramte jeg alligevel målgruppen. Jeg skal også til at søge mere specifikt, men ville lige give det chancen. 

- Morten Buch

Fra København
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at bumper, da det er en fremragende mulighed for ligepræcis din virksomhed!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)