Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10 aminoer får gratis design af webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person


Vi har nu gennem en længere periode udført webdesign for en hel del kunder, men vi vil selvfølgelig gerne have flere. Derfor har vi nu indført et nyt koncept: WUUZUU DesignShop som i korte træk går ud på:

Du udfylder et skema med spørgsmål omkring din virksomhed og målgruppe.
Vi designer en færdig shop, som er målrettet til dine kunder.
Der er 100% fokus på shoppen er salgsorienteret - alt andet er ligegyldigt.

Vi laver research og på baggrund af dine data og research udfører vi en komplet designet webshop. Der er kort produktionstid og prisen er lav.

Der laves ikke udkast på designet - vi udfører designet ud fra vores mere end 25 års marketingerfaring og ekspertise indenfor e-handel. Og den ekspertise er stor. Vi benytter den software til shopløsningen, som også benyttes til vores "dyre" løsninger, så alle faciliteter er med i shoppen fra start.

Det eneste du kommer til at betale for er webshopsoftware, installation og naturligvis serverplads.

Priser:
E-commerce software kr.  1.494,-
Installation af software kr. 149,-
Serverplads i et år kr. 249,-
Samlet pris inkl. drift i et år 1.892,-

Skulle du imod forventning ikke bryde dig om vores færdige design, så har du mulighed for selv at rette i det - systemet har indbygget WYSIWYG CSS-editor og drag and drop. Yderligere kan du naturligvis bestille et abonnement på 5 eller 10 timer, hvor du kan få rettet og tilpasset alt du har lyst til. Priserne for 5 timer er kr. 1.495,- eller 10 timer for 2.895,- Uanset hvad, så får du en komplet shop til en uhørt lav pris.

Ovenstående pris er gældende til 1.2.2013 - prisen vil herefter være kr. 3.995,-

Vi tilbyder denne løsninger til 10 Aminoer, der gerne vil have en komplet webshop, hvor der er unikt design.  Hvis du ønsker at benytte tilbuddet, så se mere på vores website - brug rabatkoden DSHOP ved bestilling og få designet din webshop gratis.

Har du spørgsmål til løsningen, så spørg endelig løs i tråden - eller send en privat besked.


Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det ser da ikke specielt gratis ud, hvis du spørger mig?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spørger jeg heller ikke dig ;)

Spøg til side - hvis du læser indlægget, så vil du finde ud af, at DESIGNET er gratis og jeg skriver sådan set heller ikke andet.

Ja, man betaler for software til sin shop, installation og serverplads. Vi benytter ikke "gratis software" - derfor vil der naturligvis være nogle omkostninger. Vi forærer designet væk, men mere kan vi så heller ikke give væk og det burde også være rigeligt.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart fint tilbud......

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Davidsen:
Umiddelbart fint tilbud......


Tak, Kenneth - vi har også valgt at begrænse antallet af shops til denne pris. Og man bliver ikke forsøgskanin hverken på system eller på design :)

Fra Amager
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas.

Hvor kan man se referencer fra tidl. arbejde? :)


/Jakob Hanssen

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg synes, det lyder som et rigtig fint tilbud. Noget jeg godt kunne overveje til en kommende shop.

Hvis jeg gerne vil se referencer - hvor kan jeg det henne? Jeg har ledt på dit site, men synes ikke, jeg kan finde nogen.

Mange hilsner
Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Relevante potentielle kunder skal være velkommen til at se nogle referencer - send mig gerne en privat besked her inde.

Med venlig hilsen

Thomas

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der ved at være udsolgt - burde måske rette mit banner til KUN 2 TILBAGE :)

Så hvis der er flere, der vil have en shop med gratis design - så er det ved at være nu.

God weekend.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har været en del, der gerne vil se lidt referencer - så her er lidt at kigge på af de nyeste shops og lidt under udvikling:

www.bertilsson.dk

Åbner i februar med smykker og div. Shoppen kommer til at sælge eget design samt smykker fra mange danske designere.

http://allorganic.wuuzuu.com

Lækre produkter i læder og smykker. Her er satset meget på internationalt look og minimalistisk design. Shoppen mangler lige de sidste tilretninger, samt naturligvis produkter.

Yderligere er der endnu en shop under udvikling, som han følges her:


http://pc.wuuzuu.com/

- high-end gaming computere og tilbehør. De oprettede produkter er "demo".


Skulle der være spørgsmål til systemet eller i øvrigt, så smid dem endelig i tråden




Side 1 ud af 1 (10 indlæg)